Everytime schreef:Wat vervelend zeg.Ik zou je geld terug eisen! Echt ronduit smerig.
Onze hond is 2 jaar bij een pension in de buurt geweest, supertevreden! Grote hokken, grote speelvelden met hoge omheining ( alleen onze hond krijgt het nog voor elkaar om erover te klimmen), hij wordt geloof ik om de dag gewassen, en maar 10 euro per dag! Maar iemand die ik ken vond het geen goed pension omdat hij haar hond 2 keer terugkwam met kinkhoest ofzo? Maar mijn moeder zei dat ze dat altijd kunnen oplopen ofzo dat het niet aan dat pension ligt.
We gaan in het vervolg ergens anders heen, en hij mag voor een weekje ook nog bij de buren.
Je moet het zien als een kind in de peuterspeelzaal, die komen ook wel eens ziek thuis, kan gebeuren.
Bedoel je niet kennelhoest?
Zo heet kinkhoest volgens mij bij honden, en dat is dan hun eigen schuld, daar moet je je hond tegen inenten.
Ik zou je geld terug eisen! Echt ronduit smerig.
), hij wordt geloof ik om de dag gewassen, en maar 10 euro per dag! Maar iemand die ik ken vond het geen goed pension omdat hij haar hond 2 keer terugkwam met kinkhoest ofzo? Maar mijn moeder zei dat ze dat altijd kunnen oplopen ofzo dat het niet aan dat pension ligt.
jammer genoeg. toen hier het pension over is genomen door een andere eigenaar heb ik dingen gezien waar de honden geen brood van lusten