Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar ik moet er niet aan denken dat er een muis of vogel door het hele huis gesleept wordt
froukje2 schreef:Miracle_ schreef:Nee, bedankt. Dit laat ik liever aan een professional over.
Dus je honden krijgen wel Barf maar jij wilt niet weten waar het vandaan komt.
froukje2 schreef:Miracle_ schreef:Nee, bedankt. Dit laat ik liever aan een professional over.
Dus je honden krijgen wel Barf maar jij wilt niet weten waar het vandaan komt.
froukje2 schreef:Is niet heel moeilijk hoor, we hebben bijvoorbeeld nu 2 kippen van 6 jaar oud die geen eieren meer leggen, deze kippen worden door ons zelf geslacht en gaan dan naar de honden. Ik zeg ook niet dat we het dagelijks doen maar als het uitkomt word het voor de honden gebruikt.
We kregen laatst een complete ree aangeboden wat dan aan (afval) overblijft wordt ingevroren en is voor de honden, de rest is voor ons zelf.
pinto_1 schreef:froukje2 schreef:Is niet heel moeilijk hoor, we hebben bijvoorbeeld nu 2 kippen van 6 jaar oud die geen eieren meer leggen, deze kippen worden door ons zelf geslacht en gaan dan naar de honden. Ik zeg ook niet dat we het dagelijks doen maar als het uitkomt word het voor de honden gebruikt.
We kregen laatst een complete ree aangeboden wat dan aan (afval) overblijft wordt ingevroren en is voor de honden, de rest is voor ons zelf.
Ik zou mijn honden geen rauw vlees geven van wat hier rond het huis loopt. Ben je niet bang dat ze achter de (levende) kippen aan gaan?
Yamcha schreef:Je moet honden sowieso de kans niet geven daar achteraan te gaan.
Een hond met een beetje jachtinstinct zal hoe dan ook wel een kip proberen te pakken, of ie het nou geproefd heeft of niet.