help!!!!!!!!!!! katten in nood

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:35

xXLianneXx schreef:
Quellian schreef:
Ik geloof niet zo dat de katten worden ingeslapen als ze naar het asiel gaan, oke... wel degene die sterk verwilderd zijn, maar kittens? Nee, dat geloof ik niet zo.
Als de dierenbescherming en handhaving erachter zit, dan kan hij ze toch gewoon brengen?

En anders is er altijd nog stichting dierenthuis voor de verwilderde katten, ze hoeven niet perse worden ingeslapen.
Daarom, ik wil best helpen maar dan wil ik weten wat er al gedaan wordt want het is enorm veel werk(ik doe kittens opvangen dus op dat gebied zou ik kunnen helpen) en later moet ik ook baasjes voor ze zoeken omdat de hier niet kunnen blijven. Dus als ze straks allemaal door de dierenbescherming in asielen geplaatst worden dan bemoei ik me er verder niet mee. Als toch blijkt dat het hele handeltje ingeslapen wordt dan wil ik graag helpen maar dan wil ik eerst meer informatie :)

ik ga dit even onthouden. we weten namelijk nag niet wat de dierenbescherming gaat doen.
wat ik aan de tel wel begreep is dat ze proberen dat hij afstand van zijn katten doet.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:38

xXLianneXx schreef:
Als toch blijkt dat het hele handeltje ingeslapen wordt dan wil ik graag helpen maar dan wil ik eerst meer informatie :)

Hier precies hetzelfde.
We hebben momenteel al 3 opvangertjes thuis zitten, zit niet te wachten op nog meer katten als het niet nodig is.
Als er echt nood aan de man is kan er altijd een gil deze kant op gegeven worden.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:40

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

hanny_jelke

Re: help!!!!!!!!!!! katten in nood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 11:51

nee zover ik weet is niks geholpen.
en niks is getest op ziektes zoals katten aids.
ook hebben ze geen entingen gehad en moeten ze ontwormd en ontvlooid worden.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:28

.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:32

hanny_jelke schreef:
-:(-
liesjecryos schreef:
Ik snap sowieso hier niks van. :?
Als het asiel ze krijgt doen ze de beesten behelpen en weer vrij laten desnoods,maar je krijgt dan geen kittens meer.
Nu heb jij een hoogzwanger dier in huis gehaald en geen verstand van bevallingen,lever haar dan gewoon in bij het asiel.
Daar hebben ze alles voor handen.
Maar ik vind het wel raar eerst bijthond weg en nu ineens een hoogzwangerkat in huis.......
ik zet heel veel vraagtekens bij dit topic. :x

als je er zo overdenkt reageer dan gewoon niet.

heb jij even pech!Ik zet grote vraagtekens bij wat je de laaste tidj allemaal uitspookt en ik niet alleen.
Eerst je hond voor veel geld verkopen en een pup omdat ie te druk is en nu ineens uit het niets een hoogzwangere kat in huis.
Laat me raden de kittens gaan 100 euro per stuk kosten??
Wat is het volgende project van je......

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:39

Liesjecryos

Jij schrijft het wel recht voor z'n raap :D
Ik kan niet oordelen over de TS en de honden en de katten en wat wel of niet waar is.

TS, maar ik ben wel ook wel benieuwd hoe het nu met je zoontje gaat, en of de Duitse Herder al een nieuw baasje heeft gevonden.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 13:42

Ik snap nu even niet of alles echt waar is..?
Maar hoe zit het nou? :)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:08

Ja ik kon me eigen niet meer inhouden.
Dit is pure aandachttrekkerij volgens mij.
Dat topic dat haar Duitse herder haar kind had gebeten kan het zo snel niet terug vinden,maar dat was ook al zo wazig en nog geen week geleden en nu heeft ze ineens een zwangere kat binnen.
Echt bah,bah,bah

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:10

liesjecryos schreef:
Ja ik kon me eigen niet meer inhouden.
Dit is pure aandachttrekkerij volgens mij.
Dat topic dat haar Duitse herder haar kind had gebeten kan het zo snel niet terug vinden,maar dat was ook al zo wazig en nog geen week geleden en nu heeft ze ineens een zwangere kat binnen.
Echt bah,bah,bah

Deze:
[BB] enzo kom je tot het besluit dat het niet meer kan.

Daarom was ik benieuwd hoe het gaat met het zoontje van de TS en of de hond al een nieuw baasje heeft.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 14:10

.

simone_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:48

Voor de kittens en de zwangere poes zou je contact op kunnen nemen met een kittenopvang, zodat de kittens en zwangere poezen terecht komen bij mensen die er verstand van hebben en de kittens daarna kunnen plaatsen en de poezen in een veilige omgeving kunnen bevallen en hun kittens kunnen grootbrengen!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:58

Ten eerste; Wat een trieste reacties zeg, sorry hoor.. Al die valse beschuldigingen hier. Kom zelf eerst kijken voordat je oordeelt. :n

@liesjecryos: Jou reactie vind echt belachelijk, sorry hoor.. Makkelijk oordelen van achter je schermpje daar. Kittens voor 100 euro verkopen. Doe eens normaal :') Dit heeft allemaal helemaal niks met elkaar te maken. Leg mij eens uit wat een herder en een zwangere kat met elkaar te maken hebben?

xXLianneXx schreef:
Miracle_ schreef:
Ik kom morgen kijken of ik er eentje op kan halen! :)

en ben je nog geweest? Hoe is de situatie daar?

Ja, ben net geweest. De situatie is niet zo best.. Ze zitten met zijn allen in een schuurtje met een bakje pudding? Of wat was het? Het zag er zo vies uit dat ik geen idee heb wat het was eerlijk gezegd.
Ze zijn allemaal vrij mager, en er is er geen een geholpen. Er liepen al weer 4 kleintjes van een week of 5/6?
Dit loopt behoorlijk uit de hand, en er is veel overlast. Zo een overbuurman die ze in de maas wil gooien als hij er een te pakken krijgt.
Er moet wel snel iets gebeuren..

Ik heb snel een foto gemaakt van de schuur, maar ik denk niet dat het verstandig is als ik die online plaats.
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 17-08-11 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:04

Besef wel door een kat van hen te vangen dat je met diefstal bezig bent TS. En ik zou dit maar gewoon aan de officiële instanties overlaten.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:05

slimmerik schreef:
Besef wel door een kat van hen te vangen dat je met diefstal bezig bent TS. En ik zou dit maar gewoon aan de officiële instanties overlaten.

Nee hoor, de bewoner heeft zelf toegestemd :)

simone_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:05

@Miracle: Zou je me de foto's kunnen sturen? misschien dat ik wat kan betekenen voor de kittens en eventueel zwangere poezen via een bevriende opvang!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:07

Ik herhaal het nog naar eens dan. Wat is er mis met vangen en iig de zieke en zwakke dieren in laten slapen? Dit is veel erger.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:08

Pauline schreef:
Ik herhaal het nog naar eens dan. Wat is er mis met vangen en iig de zieke en zwakke dieren in laten slapen? Dit is veel erger.

Ziek en zwak zijn meeste niet, alleen mager en sommige ook verwilderd, sommige ook niet.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:12

simone_1986 schreef:
@Miracle: Zou je me de foto's kunnen sturen? misschien dat ik wat kan betekenen voor de kittens en eventueel zwangere poezen via een bevriende opvang!

Je hebt PB.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:16

[quote="Miracle_"]Ten eerste; Wat een trieste reacties zeg, sorry hoor.. Al die valse beschuldigingen hier. Kom zelf eerst kijken voordat je oordeelt. :n

@liesjecryos: Jou reactie vind echt belachelijk, sorry hoor.. Makkelijk oordelen van achter je schermpje daar. Kittens voor 100 euro verkopen. Doe eens normaal :') Dit heeft allemaal helemaal niks met elkaar te maken. Leg mij eens uit wat een herder en een zwangere kat met elkaar te maken hebben?

[quote="xXLianneXx"]

Ja jij houdt haar handje goed vast.
Beetje raar niet om de haverklap heeft ze andere beesten en die hond heeft ze verkocht en hij ging weg omdat ie te druk was en geen kinderen beet.
Twee keer via mail gevraagd en nee hij zou niet bijten maar ie op bokt heeft ie wel haar kind gegrepen... :+
En nu ineens heeft ze een zwanger kat.....tuutlijk wat een dierenvriend :r .
Maar hou haar handje maar goed vast want volgens mij moet jij het voor haar opnemen omdat ze het zelf niet durft. :Y)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:19

liesjecryos: Geloof jij nou maar wat je wil geloven. Oordeel maar fijn vanaf je beeldscherm over mensen die je helemaal niet kent. Leuke gave, dat je zo kan zien hoe mensen in elkaar zitten :D

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:41

Miracle_ schreef:
liesjecryos: Geloof jij nou maar wat je wil geloven. Oordeel maar fijn vanaf je beeldscherm over mensen die je helemaal niet kent. Leuke gave, dat je zo kan zien hoe mensen in elkaar zitten :D

Ik ben het eens met liesjecross.... Eerst een topic over een vage herplaatsing, dan over een herder die bijt, nu weer zielige katten.... En Ts laat niet weten hoe het nou afgelopen is met de herder en haar zoontje, beetje vreemd allemaal. Wat de katten betreft, DB bellen of Asiel.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:47

Dit topic gaat toch ook niet over de herder? Waarom zou ze hier dan een update plaatsen?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:52

Allereerst is het niet de bedoeling om de katten hier aan te bieden in een topic of op EA (daar is het herplaatsingstopic voor), aangezien TS geen eigenaar is. Daarbij komt ook nog dat er hier onnodig op de man gespeeld wordt. Zodoende een definitief slot hier.