xXLianneXx schreef:Quellian schreef:Ik geloof niet zo dat de katten worden ingeslapen als ze naar het asiel gaan, oke... wel degene die sterk verwilderd zijn, maar kittens? Nee, dat geloof ik niet zo.
Als de dierenbescherming en handhaving erachter zit, dan kan hij ze toch gewoon brengen?
En anders is er altijd nog stichting dierenthuis voor de verwilderde katten, ze hoeven niet perse worden ingeslapen.
Daarom, ik wil best helpen maar dan wil ik weten wat er al gedaan wordt want het is enorm veel werk(ik doe kittens opvangen dus op dat gebied zou ik kunnen helpen) en later moet ik ook baasjes voor ze zoeken omdat de hier niet kunnen blijven. Dus als ze straks allemaal door de dierenbescherming in asielen geplaatst worden dan bemoei ik me er verder niet mee. Als toch blijkt dat het hele handeltje ingeslapen wordt dan wil ik graag helpen maar dan wil ik eerst meer informatie
ik ga dit even onthouden. we weten namelijk nag niet wat de dierenbescherming gaat doen.
wat ik aan de tel wel begreep is dat ze proberen dat hij afstand van zijn katten doet.

Dit heeft allemaal helemaal niks met elkaar te maken. Leg mij eens uit wat een herder en een zwangere kat met elkaar te maken hebben?
.