Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pinuts schreef:ik kan misschien binnenkort een kleine ophalen.. zit alleen dus met vervoer, vind het beetje eng om een uur in de bus te zitten met zon kwetsbaar diertje.

pinuts schreef:Ik woon in buurt van Groningen, ik heb de dierenwinkel gebeld, en die heeft me verteld dat ik het beter niet kan doen omdat mijn cavia mij ziet als gelijke, en dat hij nu niks mist. Als ik er 1 bijzet krijgt hij alleen maar stress en zal het een bloedbad worden. Ik was het hier niet echt mee eens, maar als ik daar 1 weg wil halen moet ik hem houden, ze nemen geen dieren terug.. dus dat word hem niet
Jij prrt, whiept, en rijdt niet op hem toch? 

pinuts schreef:Ik blijf zeker rondkijken, maar merk gewoon dat hij er erg goed uitziet, misschien wel beter dan dat hij samen met zijn vriendje was. Daartegen was hij dominant, en hij ligt vaak lekker languit te luieren. Castreren daar begin ik niet aan. Vind ik niet nodig bij een cavia.. al die onnodige stress.. Als ik de kans krijg een kleintje erbij te kunnen doen om het te proberen doe ik dat zeker. Helaas is hier niks in de buurt, anders zou ik wel naar de fokker zijn gegaan waar hij vandaan komt.. maar dat liep niet echt goed. Merk wel dat velen het echt afraden..