ik ga echt niet in bad met de hond.. niet dat dat bij ons gaat passen want we hebben een labrador maar ik zou het ook niet doen met een klein hondje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ga echt niet in bad met de hond.. niet dat dat bij ons gaat passen want we hebben een labrador maar ik zou het ook niet doen met een klein hondje

ze zijn er veelste groot voor ( Rottweiler en Sharpei) hihi
maar mee in bad zouden ze niet mogen denk ik. Lijkt me ook niet goed, mensenbadschuim op de hond, of valt dat mee...

Wen_en_Jelle schreef:Onze hondjes zet ik wel af en toe onder de douche en als ik dat doe altijd op zaterdag, voordat ik de badkamer ga poetsenmaar mee in bad zouden ze niet mogen denk ik. Lijkt me ook niet goed, mensenbadschuim op de hond, of valt dat mee...
Aan de andere kant, er zijn ook mensen die gaan zwemmen met hun paard in een vies meertje... Dat vind ik viezer eigenlijk haha! En dan ga je daarna douchen, dus ik neem aan dat ts dat ook nog wel even doet nadat ze met hondlief het bad heeft gedeeld
Seven schreef:Als het aan onze staff ligt gaat ze heerlijk alleen in bad en ja die is ook wel een na t douchen bij ons in bad geweest, ook onze chineze naakthond vind het heerlijk op je buik in bad liggen. Onze dober vind het helemaal niets dus die gaat nooit in de douche.
Ik vind het niet zo'n probleem ieder zn eigen ding toch
(dus gewoon echt onder de douche in de douchekabine) 

ik heb een labrador, en die loopt lekker buiten overal doorheen, bah, die hoef ik egt niet in bad hoor! Al die haren bah!