. Die oren op sommige foto's
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vooral die oortjes
Wilawander schreef:Ha dan begint ze te wisselen, vaak gaan de oortjes weer hangen. Een broertje van Bentley is net ook begonnen lees ik net.
we hebben haar nu een stoffer gegeven waar ze lekker op kan kauwen en verder botjes. Oortje staat overigens wel een beetje vreemd naar achteren
af en toe floept ie toch weer omhoog en dan lijkt ie wel steviger te staan dan het andere oor
zal wel goed zijn
leuk! 
amy_leftover schreef:Wilawander schreef:Ha dan begint ze te wisselen, vaak gaan de oortjes weer hangen. Een broertje van Bentley is net ook begonnen lees ik net.
dat zou goed kunnen, ze heeft namelijk ook eenmalig haar tanden in mijn muur gezetwe hebben haar nu een stoffer gegeven waar ze lekker op kan kauwen en verder botjes. Oortje staat overigens wel een beetje vreemd naar achteren
af en toe floept ie toch weer omhoog en dan lijkt ie wel steviger te staan dan het andere oor
zal wel goed zijn
Overigens ga ik zaterdag waarschijnlijk met Bentley één van haar broertjes bezoeken! kreeg een pb via bokt van de mensen van buddyleuk!
amy_leftover schreef:http://zwinger-von-der-gruenen-aue.webs.com/
Al denk ik dat het wel even duurt voor zij weer pups hebben, aangezien deze dus nog maar 14 weken zijn
Wel gaan we dan een andere reu nemen.