Katten aan de knok..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Katten aan de knok..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 09:34

Nou dat dat ze ene moment ontzettend lief doet en andere hem gewoon doodergert is hier ook :D Al is ze momenteel erg voorzichtig met hem. Ze is al wel een paar keer naar hem toe geweest.

Vannacht ben ik 2 keer eruit gemoeten, maar ik hou goeie hoop. Dan red je 2 kneuzels van het straatleven, willen ze verdorie nog niet gewoon blij zijn ook ^)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 11:10

Er is een knuffelmoment gaande op bed *\o/* Poes gaat kater kopjes geven en die likt vrolijk terug, en dat terwijl de buren best herrie maken nu :)

Chel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:45

Dus de tip heeft geholpen? Fijn! Hoe gaat het nu?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 20:41

Ja! :) Het voelt alsof ik heel weinig gedaan heb en toch is er veel veranderd de voorbije dagen. Vannacht is er voor het eerst weer gespeeld: echt rollebollen en gekken met elkaar en achter mekaar aanrennen en achter het hoekje opwachten, en niks geblaas. De kattin komt nu ook constant aaitjes halen, iets wat ze vroeger deed, en de laatste maanden niet meer, en dat was me beetje ontgaan, wou haar wat ontzien.

Voer wordt nu verstopt en ik doe weer meer spelen en verder is het dat wel.

Nice zit ik het net te typen, gaan ze weer :roll:

Soit, het is verbeterd maar nog niet helemaal klaar dus :)

Edit: wat mij aanstaat is dat de kattin weer terugknokt, of uitdaagt, staat weer meer haar mannetje en dat was dus heel hard nodig.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 22:31

Gisteren lagen ze samen in het mandje, en alles is aardig stabiel nu. Ik doe nu aan voer verstoppen en een beginnetje van clickeren met de kater. Voel me een aardig idioot baasje nu maar het lijkt te helpen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:34

Aandacht eerlijk verdelen en vooral persoonlijke aandacht geven , en bezigheidstherapie zorgen wel voor een fijne sfeer in huis tussen de poezels , hier ook :j

Zucht , de poes komt met mauw-alarm door het luikje heen , zal wel weer een lijk naar binnen gesleept hebben , bah :(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 22:46

Haha ben wel blij met binnenpoezen op zo'n momenten. Tenzij er zo kotsneigingen komen, kunt kat gewoon niet buiten zetten :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:01

Om met een kat die volop in zijn eruptie zit onder je arm naar de deur te sprinten is ook niet alles hoor :P

Je moet bij de eerste zware *MOWH* wel beginnen te rennen :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 14:44

Ja, ooit liep ik met eentje naar buiten en die kotste zo in mijn vriendin der schoen :')

Alles bijeen vind ik dat er hier best wat veranderd is, ik had al bij al mss al te lang niet meer stilgestaan bij enkele zaken bij de katten.

Zoals:

- De kattin is bang, best met rust laten.
Ja ze IS bang, maar met rust laten was dus foute keuze, of ik ben er te lang mee doorgegaan na de verhuis. Ik was vergeten dat het de eerste keer, toen ze kwam, ook veel moeite van mijn kant heeft gevraagd om ze uit haar schulp te laten komen. Dus nu zoek ik veel contact met haar, en zij doet hetzelfde terug :)

- Het zijn 2 tamzakken
Nou, dat valt wel mee :o Ik voer nu minder, en verstop het voer, en ik speel veel met ze. En ze zijn echt veel actiever precies? Kattin is op dit moment alweer een half uur aan het rondrennen. Vannacht ben ik ook een paar uurtjes op hun zoldertje gaan zitten met mijn gsm, beetje observeren en was heel mooi hoe ze slapen afwisselen met zichzelf wassen en dan opstaan en voer zoeken. Zie ik mooi het verschil met hoe ze vroeger uit verveling aten!

- De kater is dom

Nouja. Dat is hij wel. Maar we doen nu een beetje clickeren en dat gaat prima, en het houdt hem bezig.

- Ze houden zich wel bezig.

Ik steek er nu weer wat meer bewust tijd in, (niet alleen maar aaien met kater die zelf bij me komt liggen) en dat is gewoon leuk leuk :) Poezelina wordt er alvast blij van:

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 14:49

Ieuw , ranzig :P

Hier had de "kater" een keer het idiote idee om tegen de theedoek aan te zeiken in de keuken , die had echt even ergens een afslag gemist , gore donder !!! Echt een gevalletje "dat doen ze anders nooooooit" :\

Goed joh van de vorderingen +:)+

Leuk hè als je het contact een beetje meer oppakt met je katten , dat je dan meer een gezinnetje wordt zeg maar , haha :j

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 15:13

ja ik heb idd weer meer plezier van ze :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 10:59

poes schreef:
- De kater is dom

Nouja. Dat is hij wel. Maar we doen nu een beetje clickeren en dat gaat prima, en het houdt hem bezig.

_O- _O- _O-

Fijn dat het zo goed gaat met ze! Bevalt het jou zelf ook in je nieuwe huis?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 22:45

Ja hoor :D Niks zo fijn als je eigen stek, al is er wel nog wat werk aan :)