Al is ze momenteel erg voorzichtig met hem. Ze is al wel een paar keer naar hem toe geweest.Vannacht ben ik 2 keer eruit gemoeten, maar ik hou goeie hoop. Dan red je 2 kneuzels van het straatleven, willen ze verdorie nog niet gewoon blij zijn ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Al is ze momenteel erg voorzichtig met hem. Ze is al wel een paar keer naar hem toe geweest.
Het voelt alsof ik heel weinig gedaan heb en toch is er veel veranderd de voorbije dagen. Vannacht is er voor het eerst weer gespeeld: echt rollebollen en gekken met elkaar en achter mekaar aanrennen en achter het hoekje opwachten, en niks geblaas. De kattin komt nu ook constant aaitjes halen, iets wat ze vroeger deed, en de laatste maanden niet meer, en dat was me beetje ontgaan, wou haar wat ontzien.

Ik voer nu minder, en verstop het voer, en ik speel veel met ze. En ze zijn echt veel actiever precies? Kattin is op dit moment alweer een half uur aan het rondrennen. Vannacht ben ik ook een paar uurtjes op hun zoldertje gaan zitten met mijn gsm, beetje observeren en was heel mooi hoe ze slapen afwisselen met zichzelf wassen en dan opstaan en voer zoeken. Zie ik mooi het verschil met hoe ze vroeger uit verveling aten!
Poezelina wordt er alvast blij van:

Niks zo fijn als je eigen stek, al is er wel nog wat werk aan