vickylover schreef:ik wil ook niet elke dag hetzelfde eten .
Jij bent dan ook geen cavia.
Verder vind ik je uithaal naar de DA not done, het is een DA, geen wonder dokter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stef schreef:Das achteraf gelul, dit wist je van te voren dat je zo over deze DA denkt, dan had je naar een ander moeten gaan
Je weet nou eenmaal dat beesten ziek kunnen worden en dood kunnen gaan, en dat de DA medicijnen kan geven bij ziekte, en dat heeft de DA gedaan, dus er is voor jou totaal geen reden om de DA te vervloeken. Het is gewoon te triest voor woorden, dat jij zulke dingen gaat roepen op jou leeftijd. Wietsje92 schreef:Dan had jij de opmerking in moeten houden over de DA vervloekenJe weet nou eenmaal dat beesten ziek kunnen worden en dood kunnen gaan, en dat de DA medicijnen kan geven bij ziekte, en dat heeft de DA gedaan, dus er is voor jou totaal geen reden om de DA te vervloeken. Het is gewoon te triest voor woorden, dat jij zulke dingen gaat roepen op jou leeftijd.
Zeg alleen maar dat IK het triest vind dat je de DA daarvoor moet gaan vervloeken, terwijl die niet weet hoe het afloopt. En daarbij zijn andere het zo te lezen met mij eens! Ik ga voor alles naar de DA dus ik denk niet dat je veel te oordelen hebt
En ja ik heb ook wel eens bij de DA gezeten met een kitten wat er erg aan toe was door toedoen van de moeder, om t kitten in te laten slapen, kitten is tijdens het wachten overleden. Maar kan de DA daar iets aan doen? NEE! vickylover schreef:stef schreef:Das achteraf gelul, dit wist je van te voren dat je zo over deze DA denkt, dan had je naar een ander moeten gaan
gelul zal wel loslopen .
weet niet hoe jij erover denkt , als het slecht gaat pak ik het dichtbijzijnde .
ga ik nu heel omstreken doorfietsen voor een betere da .
en buiten dat hebben we in de buurt verder niet veel .
Wietsje92 schreef:Je maakt er zelf drama van. En waarom gelijk oordelen over mij? Ik ga voor alles naar de DA dus ik denk niet dat je veel te oordelen hebtEn ja ik heb ook wel eens bij de DA gezeten met een kitten wat er erg aan toe was door toedoen van de moeder, om t kitten in te laten slapen, kitten is tijdens het wachten overleden. Maar kan de DA daar iets aan doen? NEE!

Wietsje92 schreef:Laatste opmerking, ik zou volgende keer vragen of de DA zijn glazen bol er alvast bij wilt pakken voordat hij je medicatie meegeeft![]()
En je bent zelf in staat om na te denken of je m wilt behandelen of in wilt laten slapen.. Nou jij hebt gekozen voor behandelen, en nu is het geldklopperij.. Vreemd hoor. Dan had je voor optie inslapen moeten kiezen.
Wietsje92 schreef:Laatste opmerking, ik zou volgende keer vragen of de DA zijn glazen bol er alvast bij wilt pakken voordat hij je medicatie meegeeft![]()
En je bent zelf in staat om na te denken of je m wilt behandelen of in wilt laten slapen.. Nou jij hebt gekozen voor behandelen, en nu is het geldklopperij.. Vreemd hoor. Dan had je voor optie inslapen moeten kiezen.
liesjecryos schreef:Aha ik heb al in de gaten wt voor iemand jij bent.
De hele wereld is tegen je en jij bent zo goed.![]()
Je maakt er zelf een dramatopic van meid,maar ja jij bent heilig want jij bent zo goed voor je beestje.
Wietsje92 schreef:Sorry hoor ik ben voor de wet ook volwassen net als jij. Kind kun je me niet meer noemen, ik ga niet zo met zulke dingen om, zoals jij nu met dit omgaatBlijkbaar ben ik hier dus de volwassene en jij het kind

liesjecryos schreef:de een overleefd het wel en een ander niet.
Zeer spijtig maar heb ik ook ooit gehad.
Misschien heb je haar wel verzopen met dwangvoeren?
Dat heb ik ook eens meegmaakt bij een vriendin.'
Die was weer te goed voor het diertje.