Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CK88 schreef:Ik vind de hokken die voorbij komen wel allemaal erg klein...Of hebben ze nog een ren?
peugotje schreef:Hoi, Mijn ren is 1.40 bij 1.20 bij 1.20. Bestaat uit zand om te graven. Ik wil wel graag zo een dubbel hok, het op en af roetsen is nl ook een leuke bezigheid, en ik vind dat ze ook uit elkaars zicht moeten kunnen zitten als ze dat willen.
De mijne zijn niet netjes opgevoed, 1 is een houdini. Die heeft nu die plank die aan de onder/achterkant zit al helemaal gesloopt, liggen nu bakstenen voor, anders loopt ie zo weer los... Zou dus ook het liefst ene hok hebben met rondom gaaspanelen, ipv aan 1 kant hout (dat wordt toch ook vochtig daarachter)

Dus dat gaat hem ook niet worden.
hij heeft die site toen hij net begon snel opgezet en is een beetje blijven liggen. Ging meer om de gegevens om te kunnen mailen. peugotje schreef:Net even die site bekeken, en zit nu te denken aan zoiets: http://www.dierenspeelplezier.nl/konijn ... ren/elize/
Maar goed, wel veel geld, en dat dat net zo lang meegaat als het hok wat ik nu heb...vind ik dat wel erg zonde!