Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daffodil schreef:Heb je enig idee Morrie hoe een asiel te werk gaat? Geloof het niet als ik je posten zo lees.....jammer is dat want zo komen er rare verhalen de wereld in. Wat dacht je van iemand die zijn kat komt brengen omdat de kinderen allergisch zijn? Wordt die ook weggestuurd? Of die bejaarde die naar een verzorgingstehuis moet en de kat of hond niet mee mag nemen? Wordt die ook weggestuurd?
Je praat echt nonsens!
daffodil schreef:Morrie, hoe vaak ben jij in het asiel geweest en hoeveel ervaring heb je met dieren daarheen brengen of ervandaan halen? Ik gok niets, dus praat niet net of je de wijsheid in pacht hebt. Ik heb daar wel ruime ervaring mee en weet van de asielen bij mij in de regio hoe ze te werk gaan. Daar TS redelijk bij mij in de buurt zit, durf ik te adviseren dat ze gewoon open kaart moet spelen.
Rare adviezen om glashard te gaan lopen liegen om zoiets. Bel dan de dierenambulance dat er een gewonde straatkat zit die hulp nodig heeft, komen ze hem vangen en hoef je er ook niet naar om te kijken.....bah vervelende reacties hier zeg!
Edit: Noac, nogmaals de vraag wat voor kat is het en bij welk asiel heb je geïnformeerd?
daffodil schreef:Morrie, hoe vaak ben jij in het asiel geweest en hoeveel ervaring heb je met dieren daarheen brengen of ervandaan halen? Ik gok niets, dus praat niet net of je de wijsheid in pacht hebt. Ik heb daar wel ruime ervaring mee en weet van de asielen bij mij in de regio hoe ze te werk gaan. Daar TS redelijk bij mij in de buurt zit, durf ik te adviseren dat ze gewoon open kaart moet spelen.
Rare adviezen om glashard te gaan lopen liegen om zoiets. Bel dan de dierenambulance dat er een gewonde straatkat zit die hulp nodig heeft, komen ze hem vangen en hoef je er ook niet naar om te kijken.....bah vervelende reacties hier zeg!
Edit: Noac, nogmaals de vraag wat voor kat is het en bij welk asiel heb je geïnformeerd?
. En er lopen er hier ook zat.daffodil schreef:Morrie, hoe vaak ben jij in het asiel geweest en hoeveel ervaring heb je met dieren daarheen brengen of ervandaan halen? Ik gok niets, dus praat niet net of je de wijsheid in pacht hebt. Ik heb daar wel ruime ervaring mee en weet van de asielen bij mij in de regio hoe ze te werk gaan. Daar TS redelijk bij mij in de buurt zit, durf ik te adviseren dat ze gewoon open kaart moet spelen.
daffodil schreef:Ik ben nog steeds benieuwd wat voor kat het is, nee het maakt niet uit voor het asiel verhaal maar komt het misschien in jullie hoofd op dat ik wellicht een plekje voor m zou weten....echt hoor, ik kan er met mijn verstand niet bij dat er hier zo achterlijk gereageerd wordt.
Noac, jammer dat jullie asiel zo reageert, ik weet dat waar een wil is, de weg ook wel komt maar goed dat is mijn ervaring. Ik snap alleen niet dat als je zelf alle kennis en ervaring in huis hebt, je dan hier een topic opent met de vraag wat te doen. Dat lijkt me logisch dan want blijkbaar heb je alle opties al geprobeerd......dus tips van een ander hoef je dan ook niet. Dan kun je kiezen, of je geeft m te eten of niet, helder!
Maar ik stop ermee hier, het is veel te mooi weer om me zo druk te maken om mensen die uitspraken doen die te kortzichtig voor woorden. Heel veel succes ermee!

Citaat:Maar ik stop ermee hier, het is veel te mooi weer om me zo druk te maken om mensen die uitspraken doen die te kortzichtig voor woorden. Heel veel succes ermee!
Hij weet waar hij naar binne kan, natuurlijk zorge wij wel altijd dat hij 24/7 naar binne en buite kan. Binne staat eten en drinken klaar voor hem. Het is gewoon een kat die voor zich zelf zorgt, neemt ook regelmatig dode muize etc mee. Wij hebben ook geen kattenbak. De buren weten dat als ze klachte hebben ze gewoon een briefje in de bus kunne stoppen, dan wordt er meteen wat aangedaan 
Maar asiel is denk ik geen strak plan..ik volg het even
MamboBeach schreef:Buiten om het feit dat het misschien vervelend is voor de kat, al vraag ik me het af, zou ik het dus echt niet op prijs stellen als zo'n persoon als jij zich ermee zou gaan bemoeien en dan de kat nog naar het asiel gaat brengen ook. Dat vind ik werkelijk schandalig en niet te begrijpen, vind dat je dat ook echt niet kunt maken... Probeer dan nog eens met deze mensen te praten op een rustige manier maar niet zomaar een kat wegmoffelen.
Ook waarom ik het topic open.
Maar dit is echt sneu.
Citaat:Mijn kat loopt ook(in een woonwijk) 24/7 buiten, totaal zijn eige keus Hij weet waar hij naar binne kan, natuurlijk zorge wij wel altijd dat hij 24/7 naar binne en buite kan. Binne staat eten en drinken klaar voor hem. Het is gewoon een kat die voor zich zelf zorgt, neemt ook regelmatig dode muize etc mee. Wij hebben ook geen kattenbak. De buren weten dat als ze klachte hebben ze gewoon een briefje in de bus kunne stoppen, dan wordt er meteen wat aangedaan
Maar zoals jouw bure omgaan, not done Maar asiel is denk ik geen strak plan..ik volg het even
daffodil schreef:Ik ben nog steeds benieuwd wat voor kat het is, nee het maakt niet uit voor het asiel verhaal maar komt het misschien in jullie hoofd op dat ik wellicht een plekje voor m zou weten....echt hoor, ik kan er met mijn verstand niet bij dat er hier zo achterlijk gereageerd wordt.
Noac, jammer dat jullie asiel zo reageert, ik weet dat waar een wil is, de weg ook wel komt maar goed dat is mijn ervaring. Ik snap alleen niet dat als je zelf alle kennis en ervaring in huis hebt, je dan hier een topic opent met de vraag wat te doen. Dat lijkt me logisch dan want blijkbaar heb je alle opties al geprobeerd......dus tips van een ander hoef je dan ook niet. Dan kun je kiezen, of je geeft m te eten of niet, helder!
Maar ik stop ermee hier, het is veel te mooi weer om me zo druk te maken om mensen die uitspraken doen die te kortzichtig voor woorden. Heel veel succes ermee!
BlackShadowZ schreef:Wat ik vaak hoor(ik weet totaal niet of dit waar is hoor!) Als katten lanegere tijnd in he asiel zitten, ze een spuitje krijgen....En aangezien de meeste asiels(asielen?) vrij vol zitten, is de kans groot dat dit ook met deze kat gebeurt. Dit is wat ik heb gehoort hoor!Kijk mij er niet op aan als dit niet waar is
Klinkt egoistisch, maar je zit echt niet te wachten op een aanklaging wegens diefstal