maar goed,dat is dus ieder voor zich...
op dit moment lijkt het kvv en vers voeren in een soort stroomversnelling te zitten,en worden er steeds meer eisen gesteld aan het voeren van,en slaan mensen wat mij betreft soms echt finaal door..
echt ,wij voeren nu zo'n 29 jaar vlees en kvv en ik verbaas me steeds meer hoe extreem het voeren van vers soms wordt door gevoerd...
maar goed,ik zeg het,doe wat je het beste vind en waar je je het beste bij voelt....als je maar een compleet versie kvv voert,tussendoor kan je ook een dag alleen pens voeren of een keer bv alleen kip,of als je het leuk vind wat barf producten erbij gaan voeren...wat dat betreft zijn er zoveel mogelijkheden als je vers gaat voeren
Wij eten bijv. alleen biologisch vlees, daar zijn de meningen ook over verdeeld en veel mensen maken daar ook een prijs/ kwaliteit afweging voor zichzelf. Lijkt me niet meer dan normaal...
ja precies..
Maar de premix zal een toevoeging zijn van verschillende vitaminen en mineralen, waardoor je inderdaad niet per sé verschillende diersoorten zou hoeven voeren.