Ze sliep lekker heel de nacht door en vond het heerlijk met mij samen samen

Zij plaste ook in de bench en ging janken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(hier had ik hem afgebouwd met knuffels en kussens zodat ze aan die kant niet kon maar ag kindje maaktte er nog meer een troep van
shilady schreef:Ik heb me pup gewoon lekker op bed laten slapen
Ze sliep lekker heel de nacht door en vond het heerlijk met mij samen samen
Zij plaste ook in de bench en ging janken
amy_leftover schreef:Wij lieten onze pup om ±23.30 uur uit en dan 's nachts rond 3 uur nog eens en 's morgens word 5.30/6.00 uur weer. Ze heeft ook een ruime bench en deze hebben wij niet afgezet, maar ze heeft nooit in haar bench geplast.Eerste week/weken lag ze ook bij ons op de slaapkamer.
Ze is nu bijna 11 weken en slaapt inmiddels beneden, met de bench open. Laatste rondje ergens tussen twaalf en half een en dan 's morgens rond half 7 weer. Dat gaat bijna altijd zonder ongelukjes
Ik haal het water niet weg, maar zorg wel dat het met mate gaat. In het begin dronk ze steeds de hele bak leeg en kwamen haar plasjes er ook als water weer uit. Ik zorg nu dat er steeds een klein laagje in zit, zodat ze niet in 1x zo veel kan drinken.
Ik besef me overigens wel dat wij geloof ik gewoon mazzel hebben dat we zo'n voorbeeldige pup hebben![]()
Dors04 schreef:bijvoorbeeld schoenen vindt ze ook leuk, een oud schoentje vind ik niet erg
maar ze ziet niet wat een nieuw schoentje is en een oude

horsii schreef:Wat een handig topic.
Wij hebben vandaag een pup gekocht van 8 weken.
3 plasjes in huis gedaan van 5 uur tot nu, gelijk nadat dat gebeurd is buiten op het gras gezet.
Dit hebben wij met onze andere hond ook gedaan en die was met 1.5 week zindelijk.
We gaan proberen om puck snachts in de bench te doen en de grote gewoon los.
als die zindelijk is mag puck ook los.
Hij snapt nog niet dat plassen buiten moet gebeuren, dus ben benieuwd hoe het gaat.
horsii schreef:Wat een handig topic.
Wij hebben vandaag een pup gekocht van 8 weken.
3 plasjes in huis gedaan van 5 uur tot nu, gelijk nadat dat gebeurd is buiten op het gras gezet.
Dit hebben wij met onze andere hond ook gedaan en die was met 1.5 week zindelijk.
We gaan proberen om puck snachts in de bench te doen en de grote gewoon los.
als die zindelijk is mag puck ook los.
Hij snapt nog niet dat plassen buiten moet gebeuren, dus ben benieuwd hoe het gaat.
en dan goed belonen als die poept of plast..
_rosita_ schreef:Mijn pup heeft op 1 plasje na, niets in huis gedaan. Daar heb ik dan ook behoorlijk in geinvesteerd. 2 Weken vrij genomen om de basis te leggen. 's Nachts op haar kleedje en 4 keer per nacht eruit. Dit heeft ervoor gezorgd dat ze na 3 dagen al zelf naar de tuindeur liep als ze moest plassen of poepen.
Ik zal niet zeggen dat het voor de TS ook geldt, maar ik merk wel dat er vaak makkkelijk gedacht wordt over een pupje en het moet het liefst allemaal maar vanzelf gan..