de Allerleukste kattenspeeltjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CalvinenGino

Re: de Allerleukste kattenspeeltjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:09

Een laserpen.. Die van ons gaan helemaal wild achter het rode lampje/stipje aan!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:21

en onze hond wil dan ook meedoen en gaat dan heel hard janken uit enhtousiasme :P

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 10:17

Toch lijkt zo laserpen me niks als ik zie hoe ze nu al loopt te zoeken als er lichtstip op de muur heeft gezeten..
Maar wel leuk om te horen dat hier nog meer een tampon verslaafde poes hebben haha die van mij vind ook helemaal einde *leuk als je gaat verhuizen en je huisbaas helpt even met de banken en vind 3tampons tussen de kussens van de banken haha)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 10:49

Dit is wat mijn dierenarts op zijn site zegt over laserlichtjes:

Speelgoed wat u liever niet moet gebruiken zijn (laser)lampjes of spelletjes met licht. Katten vinden het in het begin leuk maar krijgen er vaak probleemgedrag van: variërend van staart jagen tot bang zijn voor schaduwen.

Dus ik gebruik ze ook liever niet.... mijn katten zijn soms al zo gek op hun staart hihi!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:32

Mijn kitten wordt helemaal gelukkig van haar eigen staart en van een speelgoedmuis.
De twee katers van 1,5 zijn gek op het laserlampje en daarnaast op kartonnen dozen :Y)

En verder hebben ze nog genoeg ander speelgoed waar ze zich mee vermaken buiten de uren om dat ze gewoon liggen te snurken als ik er niet ben :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 14:21

een wasrek vol kleding, heel erg leuk om langs omhoog te klimmen en dan op te balanceren terwijl je broer je komt aanvallen :Y)

Hier zijn ze nog jong en spelen eigenlijk met alles...moet ze alleen nog leren dat oorbellen (terwijl ik ze aan heb dus) en moedervlekken niet aangevallen mogen worden :D

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 14:32

Mijn kat vind aluminiumfoliepropjes helemaal geweldig. Eigenlijk vind ze alle snoeppapiertjes leuk.
Als ik een stukje chocola neem, zit ze al naast me te wachten tot ik de folie afscheur, oprol en weggooi.
Heb nu wel kattespeeltjes besteld met een geurtje:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1514048.
Ik ben benieuwd wat ze daar van vind.

Die tip van dat boontje is ook goed. Mijn kat vind het altijd heel leuk om te kijken als ik boontjes dop, maar nooit aan gedacht dat dat ook als speelgoed kan dienen.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:11

Als ze maar niet op de bonen kauwen, voorzover ik weet zijn rauwe bonen 'giftig' ?