cissy schreef:wat een onzin van die DA dat hij pas met 9 mnd gecastreerd kunnen worden, er worden al kittens van 12 weken gecastreerd, het is wel moeilijker omdat alles dan nog zo klein is maar het kán wel.
Karakterveranderingen kunnen ook wel degelijk optreden na castratie/sterilisatie, alleen is dat nooit te voorspellen van te voren.
Waarom niet je hele tuin afgazen zodat poezel er niet meer uit kan? Zeker met een kleine tuin kan dat prima, heb ik ook gedaan en ik heb niet het idee dat ik zelf in een kooi zit als ik in de tuin wil zitten.
Afgazen ben ik zelf niet zo voor. Mijn vader is dol op zijn tuintje, is zijn hobby en die vind het niets om dat helemaal met gaas af te zetten van boven tot onder. Er moet dan ook een dak op, want Kruiffie kan klimmen als een malle. Die andere oplossing, met dat halsbandje vind ik al veel beter. Een draadje ondergrond, halsbandje om en kan die er ook niet meer uit en je ziet er niets aan. Is een wel te doen eenmalige uitgave en probleem opgelost. Dus ik denk dat we dat eens gaan proberen.
De DA zei met 9 maanden castreren zodat die gewoon lekker kan uitgroeien. Kan wel eerder, maar de DA adviseerde te wachten tot die ouder was.
, niet op dezelfde plaats maar tegenovergestelde kanten.