Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marloes__ schreef:Die kant zal het uiteindelijk wel opgaan, helaas.

Niets mis mee, zolang zowel de hond als het paard maar de juiste baasjes treffen. Heino schreef:Marloes__ schreef:Die kant zal het uiteindelijk wel opgaan, helaas.
En daar hebben jullie met dit soort posts het startschot voor gegeven
Dat bepaalde honden sneller zullen bijten dan andere lijkt me logisch. Een volbloed zal ook sneller temperamentvol zijn dan een shetlanderNiets mis mee, zolang zowel de hond als het paard maar de juiste baasjes treffen.
) aanviel. Die verstopte zich tussen mijn benen (gooide me dus bijna overhoop
) en kneep zijn spleetoogjes dicht...ikbenerniet ikbenerniet
. Toen heb ik dus de foxterrier in zijn nekvel gegrepen (moest wel heeeel snel zijn, want dat beest ging flits-flits van links naar rechts). Dat nekvel was nogal elastisch
en de hond zag dus kans zijn kop om te draaien, terwijl hij in de lucht bungelde en mij flink in mijn hand te bijten....en toen kreeg hij meteen vliegles
. Hij was zo door het lint heen, dat hij me zelfs in de benen wilde bijten toen ik kwaad schreewend achter hem aanging....en opeens....ging het knopje weer om...en bedacht hij dat het niet zo slim was als de baas boos op hem was. Ben toen wel een tetanusspuit kunnen gaan halen.
Wilawander schreef:Ik maak op mijn werk als DA assistente veel honden mee. Ook probleem honden en laten dat nou niet de herders, staffies en aanverwanten zijn.
maar de onopgevoede goldies, berner senners en andere kleine fiffies.
Even voor als het topic een wending maakt naar rassen.