Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maarja als mensen alleen maar zulke adviezen geven dan doe ik wat Faniek zegt en wacht wel voor de echte oplossing aangezien ik nu toch met de konijnenopleiding van Tinley bezig ben en net certificaat het ontvangen voor Herkennen en begrijpen van normaal konijnengedrag van de opleiding gedragstherapie voor konijnen. Dus kan nu doorstromen naar de volgende module
saskiakefie schreef:Goed kan haar gewoon met platte hand voerenmaarja als mensen alleen maar zulke adviezen geven dan doe ik wat Faniek zegt en wacht wel voor de echte oplossing aangezien ik nu toch met de konijnenopleiding van Tinley bezig ben en net certificaat het ontvangen voor Herkennen en begrijpen van normaal konijnengedrag van de opleiding gedragstherapie voor konijnen. Dus kan nu doorstromen naar de volgende module
Anders zou ik het topic niet openen, volgende module duurt nog even.. 
saskiakefie schreef:Jamaar ik weet waarom Maikeltje dit doet en daar kan ik niet zo goed tegen vooral omdat ze nu doet of ze nergens van weetJa onbeperkt hooi, het is meestal bijna op als nieuwe geef. Vandaag bij het voeren m'n voet in het hok gezet toen was ze ineens rustiger?? Ja het is een gevalletje apart haha.

maikeltje schreef:En daarbij hoop ik dat er ook niet teveel advies wordt gegeven over clickertraining bij konijnen. Daar zijn die dieren niet voor gemaakt. Neem dan een hond als je dat graag wil. Een hond vindt het hartstikke leuk om voor zijn baas te werken, een konijn niet.
Ik heb volgende week nog niks staan!

saskiakefie schreef:Het filmpje.
Even mijn mening erover
De konijnen gaan alleen in de ren als ik met ze train.
Ik zie géén agressie wel soms over enthousiasme, maar we zijn nog niet zo lang bezig en doe aaien ondertussen voor wat rust.
Ik ben het er trouwens helemaal niet mee eens dat het vertrouwen van een konijn moeilijker te winnen is van een hond, wat wel zo is is dat aan puppy's vaak veel meer aandacht wordt gegeven dan jonge konijnen en veel fokkers/onwetenden ze ook nog verkeerd behandelen en ja dan is het logisch dat het dan moeilijker wordt.