gewoon in de gaten houden. ik heb net 3 rondes uitgebroed van de brahma meerzomiggoudpatrijs
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ze wat groter zijn doe ik dan wel weer zaagsel in het bakje. Miesjex schreef:Wat een schatjes zeg:d !
Las toen ook je topic met aranka was t toch?? Hoe ist met haar en dr veulen:d ? Alles nog goed ?
melanie_h schreef:Miesjex schreef:Wat een schatjes zeg:d !
Las toen ook je topic met aranka was t toch?? Hoe ist met haar en dr veulen:d ? Alles nog goed ?
Met Aranka en Faith gaat het super. We genieten nog elke dag van haar veulen en we hebben het nog vaak over haar geboorte dat het echt een geschenk uit de hemel was dat ze leefde!
Nou ik heb de rest van de eitjes toch maar weggedaan. heb ze wel even een voor een voorzichtig opengemaakt maar de kuikens waren helaas allemaal al overleden. @ waren volgens mij niet helemaal volgroeid dus dat was nooit wat geworden, de andere twee hebben waarschijnlijk het ei niet op tijd open kunnen krijgen.
We gaan nu lekker genieten van onze 2 kuikentjes die het wel gered hebben. Lindsay onze dochter heeft ze ook al namen geven en de kuikens zullen nu door het leven gaan als Bean en Pim