Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

gohya schreef:Mijn [overleden nu] hond die steekt de weg over,komt een grote vrachtwagen aan en die stopt voor hem.De chauffeur toetert naar de hond,zo van loop eens door.
De hond staat voor de vrachtwagen,kijkt omhoog naar de cabine naar de chauffeur,tilt zijn poot op in pist 'tegen' de vrachtwagen aan.Loopt daarna weer heel rustig door naar de overkant.

)
) De poes komt van buiten naar binnen gerend en terwijl ze langs komt horen we een klepperend geluid, dus vol verbazing achter de kat aan... In de keuken springt ze in haar hangmatje welke aan de verwarming hangt en laat zo trots als een pauw haar prooi zien. Een MUIS! Diepbevroren in een muizenval....... Knap hoor poes
Struikelde je er over tijdens het buitenspelen?
" En zoals het een echte siamees betaamt geeft ze antwoord Mia....... want op het moment dat ze d'r mond open deed om te mauwen vloog er een nog levende vlieg uit d'r bekkie
Ik snapte de bolle wangen meteen, bedoel, een vlieg die in je mond rondvliegt heeft toch wel wat ruimte nodig
)

Als zijn koekje op is, gaat hij naar Taro. Begint bij een zacht 'gepiep', net zolang totdat Taro gaat 'zingen'. Dan 'zingt' Kazuo even mee, grijpt het koekje en gaat ermee vandoor...... (en als je dan die beduusde kop van Taro ziet....
)
moonsparkle schreef:Een paar weken geleden bleef m'n poedel snachts blaffen, iets wat hij niet zomaar doet. Ik dacht eerst nog geen aandacht dan stopt hij wel maar het klonk echt mega angstig. Ik toch maar kijken voor het zelfde geldt word er ingebroken. Dus ik loop de woonkamer in en zie niks, ik loop verder en hij word helemaal panisch. Wat was er nou..m'n moeder had zo'n sculpture puzzel gemaakt en dat was een hoofd(3d puzzel) dus hij dacht waarschijnlijk dat er daar echt een onbekende stond! Ik gaf 'm eigenlijk geen ongelijk
raizarobin schreef:Het was kerst en we zaten lekker toastjes te eten. Ik krijg de slappe lach en doe mijn hand met het toastje met brie half naar achter..Wil ik weer een hap nemen is mn brie weg... ja de hond zat achter me.. en zat heerlijk zn bek af te likken.

maar wie van de twee had het gedaan?
. Gelukkig was alles in orde, alleen dat hij erg beduusd zat te kijken. Maar het was echt zo'n tekenfilm, heb zo gelachen.
' En wou dus via het bureau naar het hok springen.