Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kohtje schreef:Hier zijn mensen blij dat ze een poesje mee krijgen die geent is en op alles na gekeken. Ik hoou geen cent over bij die 75 euro want daar heb ik ze ook nog 10 weken voor gevoerd.
Goof schreef:kohtje schreef:Ik vraag altijd 75 euro incl inenting, ze zijn altijd zo weg.
Zou ik er niet voor betalen als ze ook voor 25 incl entingen te krijgen zijn, maar dat terzijde
wietske98 schreef:altijd iets voor vragen! al is het maar 15 euro, heb wel eens gehoord van mensen die ze ook gratis weg gaven werden gevoerd aan dieren zoals slangen enz..
Tigra_ schreef:Persoonlijk zou ik er dan ook liever 1 voor niets op halen dan er nog 50 euro aan kwijt zijn. Want die kat van 50 euro is mijn inziens niets beter dan eentje die niets kost. Maar je kan eerst geld vragen geraak je ze niet kwijt kun je ze altijd nog weg geven.
Quellian schreef:Tigra_ schreef:Persoonlijk zou ik er dan ook liever 1 voor niets op halen dan er nog 50 euro aan kwijt zijn. Want die kat van 50 euro is mijn inziens niets beter dan eentje die niets kost. Maar je kan eerst geld vragen geraak je ze niet kwijt kun je ze altijd nog weg geven.
Mijn insteek was dat mensen best mogen laten zien dat ze oprecht geinteresseerd en serieus zijn.
Overigens zal ik niet zo snel betalen voor een kitten, want ik zoek nooit kittens, komen altijd aangewaaid.