Mams is binnen voor te steriliseren.

En mams!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iana schreef:Hoe lief allemaal!![]()
Ik heb 2 weken geleden ook een kitten gevonden, ze zat midden op een baanvak van een drukke steenweg.
Er was een vrachtwagen over gereden en het beestje zat daar als genageld aan de grond...durfde geen kant meer op.
De wagen erachter had dit gelukkig gezien en was gestopt. Inmiddels een hele file voor dat kleine monstertje![]()
Ik kwam net vanuit de tegenrichting en ben direct gaan kijken.
Het koppel vroeg of ik hem wilde want zij hadden net een kitten gehaald...tja wat zeg je dan..oké![]()
Heb hem naar de DA gebracht en alles was goed, buiten erge verwaarlozing...er zat een teak op, helemaal onder de luizen en wormen.
Hij is een week in observatie gebleven, ik vertrok net naar Spanje en eergisteren ben ik hem na thuiskomst direct gaan halen.
We hebben 1 probleem, de oudere poes moet er niks van weten...ze wil weer snel naar buiten en vanmorgen is ze niet naar huis gekomen. Komt dit wel goed? Iemand ervaring hiermee?
Binnen 2 maanden ga ik hem laten castreren. Er zijn al genoeg sukkeltjes die gedumpt worden.
Veel succes nog met de kitten

1e avond zoude we ook voetbal kijken heb niks anders gezien dan 3 kleine lieve spelende katten 
1 van onze katten was net een moedertje voor dat kleine ding
wij een paar dagen naar de dieren arts , hoppa 250 euro armer
de kat bleek dus ziek te zijn, en denk dat ze daarom naar ons toe kwam
De dierenarts had gezegt; dit was geen gedumpte kat zoals de andere 3, dit is was een wilde kat, nu niks meer van te merken ze is alleen gek op eten, ook heel hebberig daar in en heel vragend erom, en ze is nog al bang voor mannen... denk dat sommige mensen haar hebbne geschopt als ze in het bos om eten kwam zueren.... maar het bange begint steeds minder te worden :0 ze wordt nu zelfs brutaal
als je in haar stoel zit en zij wil daar liggen gaat ze op de leuning zitten en kijkt je ze je netzolang aan tot dat je opstaat en dan ploft zij daar neer 
dan is ze niet te genieten.
)