Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maargoed wij hebben 6 tl-lampen met uv hangen, en ze houden niet van (zon)licht. Dus waarschijnlijk komt hij 'snachts pas tevoorschijn en wanneer de lampen langzaam aan sterker worden zal hij wel weer wegkruipen 
Hebben we weer wat anders
En eng.. Tja ik raak hem ook echt niet met mijn handen aan, doe ik trouwens bij geen enkele vis.. Vind ze allemaal eng
sneu!)
Gowlan schreef:En dat is áltijd zo? (als je dit weet en een of andere beul bent die sterren verkoopt, breekt die alle poten af waarna hij ze aan laat groeien en meer doorverkoopt, of verkoopt ze anders per pootsneu!)
, dan laten de poten ook los vanuit het midden, deze groeien niet meer aan. Dan is ie echt helemaal dood 
franka75 schreef:heb dat toch ook gehoord dat er weer een nieuwe kan uitgroeien mar hoe dat er uitgaat zien weet ik ook niet
zodiacje schreef:In hoeverre zullen zeesterren dan pijn voelen?
kan mij niet voorstellen dat er bewustzijn in de poten zit en dat wordt dus weer een ster.
Joyckuh schreef:zodiacje schreef:In hoeverre zullen zeesterren dan pijn voelen?
kan mij niet voorstellen dat er bewustzijn in de poten zit en dat wordt dus weer een ster.
Zeesterren hebben geen hersenen, ze zullen dus denk ik geen bewustzijn hebben.
Hij heeft toch echt een mond enzo, dus eet als een echt dier 

Joyckuh schreef:Ja, maar een dier heeft toch geen hersenen nodig om een dier te zijn? Een bacterie heeft ook geen hersenen en behoort ook tot het dierenrijk
Veel vitale delen van de zeester zitten in de poten. Daarom is het dus ook mogelijk voor ze om weer aan te groeien. In de grote schijf in het midden zit eigenlijk alleen de maag en de anus, de rest zit voornamelijk in de poten.
BlackEyed schreef:Joyckuh schreef:Ja, maar een dier heeft toch geen hersenen nodig om een dier te zijn? Een bacterie heeft ook geen hersenen en behoort ook tot het dierenrijk
Veel vitale delen van de zeester zitten in de poten. Daarom is het dus ook mogelijk voor ze om weer aan te groeien. In de grote schijf in het midden zit eigenlijk alleen de maag en de anus, de rest zit voornamelijk in de poten.
Maar dan zouden die twee poten spoedig dood moeten gaan?
Als ze geen maag hebben..?