welke rechten en plichten aankoop manke hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: welke rechten en plichten aankoop manke hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:20

heb het ook gehad. Volgens eigenaar gezonde hond. Zat al maanden in pension kennel omdat de eigenaar de hond niet meer wilde hebben en hij mocht niet naar het asiel (in hetzelfde gebouw nog maar liefst). Zag de hond zitten toen ik mijn eigen hond daar bracht voor pension en was er helemaal weg van. Hij kon ook nog eens overweg met mijn hond.

Die eigenaar laten bellen en mocht de hond zo mee nemen. Toen telefoon nummer gekregen van die eigenaar en de hond meegenomen.

3 maanden later ging hij mank lopen en dat bleef hij doen. Na 3 weken foto's laten maken en rechterheup was bizar maar wel zodanig dat operatie niet meer te doen was. Door maanden in het pension weinig beweging had hij er daar geen last van. Echter toen wij dus de beweging gingen opvoeren kwamen de problemen.
Vorige eigenaar niet meer te bereiken telefoonnummer afgesloten.

Omdat opereren al niet meer ging de hond op pijnstilling gezet. Veel afgezien in de eerste 2 jaar maar toen hij eenmaal ingesteld was op metacam en sashas blend hebben we nog fantastische jaren gehad. Hij was 3.5 jaar toen ik hem kreeg en met 9.5 jaar overleden aan hersentumor.