RC beschuldigt mij van fraude, wat vinden jullie hiervan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 15:43

Daar heb ik serieus over nagedacht, ik dacht dit is mijn eer te boven, maar dat zal hen niets deren of uitmaken. Dus we zien het wel.Misschien is het iets leuks voor Mimi en anders geef ik het aan een vriendin die heeft een rottweiler. :)

Anoniem

Re: RC beschuldigt mij van fraude, wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:46

wat achterlijk zeg.... en ik had nog wel op je gestemd, het is gewoon een super mooie foto..

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:47

Mimi zou wel een hele goeie kans maken....... <3

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 15:47

Ja ik vind de foto ook erg mooi. Lief dat je gestemd hebt VLV <3

Ja Mimi <3 Het is een schatje <3

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:49

rocymax schreef:
Top Tien, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 Roc!!!! :D :)) O:)

Nee ik doe nooit meer mee :n

Nouja, van hun kant is het toch ook wel begrijpelijk? Zij proberen het alleen eerlijk te laten verlopen en als er idd meerdere mensen herhaaldelijk mobiel hebben gestemd dan is dat ook niet zoals het moet, daar kun jij idd ook niets aan doen maar dat maakt de situatie niet anders.
En dan laten we natuurlijk even in het midden of er al dan niet bepaalde belangen meespelen en of anderen ook eerlijk meegespeeld hebben.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 15:54

Ook daar heb ik over nagedacht, of ik niet te snel beledigd zou zijn geweest, maar dan had er met nummers 1 en 2 toch ook iets mis moeten zijn?? ik bedoel, nummer 1 komt op de laatste dag voor de uitslag om 23.00 uur 's avonds op 1 binnen met 87 % dat is dan toch ook verdacht??
Ze hadden ook gewoon kunnen vragen hoe ik mijn stemmen binnengekregen heb, maar niet eerst zeggen dat ik gefraudeerd heb en dan als ik zeg zal ik me dan maar terugtrekken zeggen van nee blijf stemmen verwerven hoe dan ook?? ik vind dat niet kloppen. Nadat ik ze alles uitgelegd heb, geloofden ze me wel opeens, ze hadden ook eerst kunnen vragen en dan had ik ze met liefde uitgelegd hoe of wat. :j

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:57

Ow dat is wel vreemd idd, dat had ik niet begrepen.
Heb je ze daar ook op geattendeerd dan?

En als Roc teruggezet is naar 0 heeft die toch ook in enkele dagen weer zoveel stemmen gekregen?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:10

Was er jaaaaren terug niet een soortgelijk iets in de media? Was volgens mij met een of andere baby-verkiezing? Was toen ook een hoop gedoe omdat er gefraudeerd was of zou zijn oid.. Geloof dat er toen ook geld mee gemoeid was? Weet niet meer precies hoe het nou zat eigenlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:22

Dit soort dingen zijn toch maar onzin. Diegene met de meeste vrienden op Hyves/Facebook/whatever die wint. Het gaat echt niet om de mooiste hond hoor :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:36

Anthea schreef:
Dit soort dingen zijn toch maar onzin. Diegene met de meeste vrienden op Hyves/Facebook/whatever die wint. Het gaat echt niet om de mooiste hond hoor :')

Inderdaad, vind ik ook aan de foto's te zien.
Niet aantrekken gewoon aannemen wat je krijgt en volgende keer niet meer meedoen

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 16:40

Ja ik heb een hele nette email teruggestuurd met de link in mijn onderschrift en een topicje over Roc dat het niet gelogen is en dat als er 18240 bokkers zijn er idd een aantal zijn die gestemd hebben, daarom hebben ze besloten mij te geloven en Roc toch de 3e prijs te laten winnen.
Anthea schreef:

Idd, ik ben er voorgoed van genezen, 1x en nooit meer :j

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:16

Nou ja, wat een raar gebeuren!
Ik zou niet wetenj hoe ik vaker moest stemmen, heb voor je gestemd en toen ik daarna nog eens wilde kijken kreeg ik gelijk de melding dat ik niet meer kon stemmen omdat ik dat al gedaan had. Nou ben ik niet zo op de hoogte van hoe dat allemaal werkt, maar als ze dat soort beveiligingen inbouwen, hoe moet je dan frauderen?

Ik vind het een aanfluiting dat zo'n groot merk op deze manier met deelnemers omgaat!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:18

Zou het niet kunnen dat ze kunnen zien dat al die stemmen komen omdat mensen via Bokt op die link gedrukt hebben? Ik weet niet zo goed hoe dat heet :o maar ik dacht dat dat geregistreerd werd.

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:27

Iris: volgens mij mocht dat wel. RC gaf zelf aan dat je je vrienden, kennissen de link zou kunnen sturen toch Astrid? En idd heel veel mensen zullen hun foto met link op hyves, facebook e.d. geplaatst hebben.
Ik zou de prijs maar in ontvangst nemen Astrid, heb je (of Mimi dan) er tenminste nog plezier van... RC ligt er geen nacht wakker van wanneer je weigert. En de bokkers weten wel hoe het zit!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:31

Ow oké? :? Dacht echt dat dat wellicht de oplossing zou zijn...

Ik zou dan wel echt het naadje van de kous willen weten.
Want de mail die je nu gekregen hebt is gewoon een standaardmail.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:37

ja stond op de website: deel het met al je vrienden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:49

Beetje apart, maar ik snap van RC deze hele actie sowieso niet. Moeten die foto's die bovenaan staan echt in een kalender komen? Sorry, het zijn gewoon slechte foto's (niet gemeen bedoeld). Snap niet echt wat ze daar mee willen.
Laten ze dan gewoon een wedstrijd organiseren waarbij een professionele jury kiest. Want op deze manier krijg je een prul kalender?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:52

Persoonlijk had ik een jury laten kiezen... want zo is het inderdaad zo'n vriendjespolitiek.
Kom op Bokt dagelijks mooiere foto's tegen dan deze top 10.

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:06

De eerste drie van de top 10 krijgen een presentje en RC kiest de foto's voor de kalender. Voordeel van in de top 10 staan is wel dat je foto's dan onder de aandacht zijn gebracht van RC ;)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 09:28

Ja Lida zo is het idd gegaan, Zelfs toen ik mailde naar RC dat ik Roc terug zou trekken als ze zijn foto diskwalificeren, mailde die meneer terug dat ik me niet moest terugtrekken maar doorgaan met stemmen werven, op wat voor manier dan ook. Vooral dat laatste zinnetje deed me raar aan, hoe bedoel je op wat voor manier ook??

Ik denk ook dat het eerlijker geweest was als een jury had gekozen :j maar misschien hebben ze er nu van geleerd en gebeurt dat een volgende keer :) (ik doe dan zeker niet mee )

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:11

Trek je er niets van aan joh!
Roc is gewoon te goed voor RC!!! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 00:38

Astrid, wat jammer dat de e-mail niet is blijven staan..
Heb hem via pb al een aantal keer gelezen en het sloeg echt totaal nergens op!
Helemaal omdat je per IP-adres moest stemmen en je dus niet met bijv. 2 email-adressen kon stemmen, maar dus echt een andere computer nodig was.
Juist daarom zouden ze moeten weten dat je door die methode niet illegaal o.i.d kunt stemmen..

Toch vind ik het wel heel mooi dat Roc derde is geworden en misschien krijgt hij toch een plekje?
Of is hij daar nu helemaal voor uitgesloten..

Dat gedoe met mobiele telefoons snap ik persoonlijk niet zo.. heb zelf nog nooit via een mobieltje op internet gezeten.
Zit daar dan geen IP-achtig iets aan vast?

En over oneerlijk gesproken!! Plaats 1 en 2 dezelfde hond!!
Dat is toch raar? Dan had jij dus ook 100 foto's van Roc kunnen sturen..
Nee, dat vind ik niet normaal.. :n
Bovendien vind ik persoonlijk de foto van Roc een stuk mooier dan de andere 2. (of eigenlijk 1dus :+)

Nee, slaat nergens op.. :\

Iris82 schreef:
Persoonlijk had ik een jury laten kiezen... want zo is het inderdaad zo'n vriendjespolitiek.
Kom op Bokt dagelijks mooiere foto's tegen dan deze top 10.
Inderdaad, dan was het écht om het uiterlijk van de hond gegaan en niet via vriendjespolitiek.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 08:25

Ja het is een bijzonder verhaal geworden. Maar ik maak me er niet druk om hoor, ik wilde het alleen maar even van me afschrijven. :)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 08:34

Heb je al wat moois gekregen dan van RC?

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 09:06

Nou , mijn zus is natuurlijk hier op vakantie nu, dus ik moet wachten totdat ze weer thuiszijn :D