3e hondje er bij of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:35

ik heb zelf 4 honden waarvan de reu bij mijn schoonmoeder zit omdat ik geen ras kruisingen in huis wil en dus geen risico wil lopen.
maar de 3 honden die thuis zitten is een amerikaanse stafford van 10 een pitbull van 10 maanden en een chihuahua van 2,5 jr en dat gaat prima allemaal teven ik werk ook heb ook paarden en kinderen en nu naast mij liggen de pit en de chi met elkaar te spelen.
hier is wel duidelijk de oudste de baas maar het gaat goed ze liggen bij elkaar in de bench of kussen neem ze met zijn 3en mee uit wandelen gaat ook altijd goed.
mijn honden gaan er 5 a 6 keer per dag uit en mijn vriend doet er ook niet veel mee, voor hem hoefde het niet zo 2 honden erbij maar toen hij bij mij kwam wonen moest zijn reu ook mee! dus als jij er tijd voor hebt en een hond wil dan gewoon doen.
ik doe ook alles zelf mijn vriend laat ze een enkele keer uit en dan neemt hij de chi meestal niet mee omdat die er niet mee op zijn arm wil lopen maar thuis ligt de chi altijd bij hem op schoot!
ohw ja en ook ik moet 2 a 3 keer per dag stofzuigen en elke dag dweilen en ook de bank maak ik elke dag schoon, hou ook niet van haren maar wel van honden en dan kies je ervoor vind ik.
ik laat ze uit neem ze overal mee naartoe waar het kan, ik geef ze eten, drinken knip de nagels ontvlooi ze en was ze ook.
als je zelf voor je hondjes zorgt wat moet er dan voor probleem zijn.
als je je hond goed opvoed hoef het geen probleem te zijn om meerdere honden in huis te hebben.
als het aan mij had gelegen dan had ik er nog wel 10 gehad, al die zielig beestjes op het internet verdienen een goed tehuis!
ik zou zeggen of je nu samen beslist of niet als jij ervoor zorgt en hij niet gewoon lekker doen dan, mits je genoeg tijd en aandacht aan een pup kan geven.
Laatst bijgewerkt door my_precious op 01-07-11 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:37

Ik vind dat iedereen er achter moet staan. Ik heb zelf 2 honden en vind dat precies mooi, kan zo mooi de aandacht verdelen en zou er geen derde bij willen. Maar als het hele gezin het wil, ok :)

xsenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 21:41

jij klinkt precies als mij ahahhaa ,
ik zit precies zo in elkaar haha
mijn huis is altijd netjes stofzuig 2 keer per dag en haal er 3 keer per dag nog extra een swiffer door .
en tijd heb ik .
my_precious schreef:
ik heb zelf 4 honden waarvan de reu bij mijn schoonmoeder zit omdat ik geen ras kruisingen in huis wil en dus geen risico wil lopen.
maar de 3 honden die thuis zitten is een amerikaanse stafford van 10 een pitbull van 10 maanden en een chihuahua van 2,5 jr en dat gaat prima allemaal teven ik werk ook heb ook paarden en kinderen en nu naast mij liggen de pit en de chi met elkaar te spelen.
hier is wel duidelijk de oudste de baas maar het gaat goed ze liggen bij elkaar in de bench of kussen neem ze met zijn 3en mee uit wandelen gaat ook altijd goed.
mijn honden gaan er 5 a 6 keer per dag uit en mijn vriend doet er ook niet veel mee, voor hem hoefde het niet zo 2 honden erbij maar toen hij bij mij kwam wonen moest zijn reu ook mee! dus als jij er tijd voor hebt en een hond wil dan gewoon doen.
ik doe ook alles zelf mijn vriend laat ze een enkele keer uit en dan neemt hij de chi meestal niet mee omdat die er niet mee op zijn arm wil lopen maar thuis ligt de chi altijd bij hem op schoot!
ohw ja en ook ik moet 2 a 3 keer per dag stofzuigen en elke dag dweilen en ook de bank maak ik elke dag schoon, hou ook niet van haren maar wel van honden en dan kies je ervoor vind ik.
ik laat ze uit neem ze overal mee naartoe waar het kan, ik geef ze eten, drinken knip de nagels ontvlooi ze en was ze ook.
als je je hond goed opvoed hoef het geen probleem te zijn om meerdere honden in huis te hebben.
als het aan mij had gelegen dan had ik er nog wel 10 gehad, al die zielig beestjes op het internet verdienen een goed tehuis!
ik zou zeggen of je nu samen beslist of niet als jij ervoor zorgt en hij niet gewoon lekker doen dan, mits je genoeg tijd en aandacht aan een pup kan geven.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:44

hahaha lees je pb maar wat ik je stuur! nu niet ook nog eens het zelfde zeggen als ik he.
xsenny schreef:
jij klinkt precies als mij ahahhaa ,
ik zit precies zo in elkaar haha
mijn huis is altijd netjes stofzuig 2 keer per dag en haal er 3 keer per dag nog extra een swiffer door .
en tijd heb ik .
my_precious schreef:

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:50

wow, 2 keer stofzuigen en 3 keer de swiffer :wow:
1 of maximum 2 keer per dag vind ik wel voldoende, anders hou ik geen tijd meer over :+

ik heb ook een mooie verzameling dieren: naast de 5 honden nog 3 paardjes, 2 schapen en 3 konijnen <<)
manlief zucht dat het hier op een boerderij begint te lijken :')

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:52

fojoe schreef:
wow, 2 keer stofzuigen en 3 keer de swiffer :wow:
1 of maximum 2 keer per dag vind ik wel voldoende, anders hou ik geen tijd meer over :+

ik heb ook een mooie verzameling dieren: naast de 5 honden nog 3 paardjes, 2 schapen en 3 konijnen <<)
manlief zucht dat het hier op een boerderij begint te lijken :')

haha gezellig toch?
ik moet wel veel stofzuigen wil geen of weinig haren op de grond en het is rui tijd he ik wil wel dat mijn kinderen gewoon in de woonkamer kunnen spelen zonder haren in hun gezicht te hebben aangezien ik er 1 van 2,5 heb en van 7 jr oud.
ohw vissen hebben wij ook nog stuk of 20 in een aquarium.
over 3 mnd gaan wij verhuizen en komen er nog 2 honden bij, dan hebben we echt mega ruimte voor de beestjes

xsenny

Re: 3e hondje er bij of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 21:55

ja wij hebben hier ook 3 schildpadden ,vissen 2 paarden ,3 konijnen en dan 2 honden .
ik hou wel van een schoon huis .
dus ga ik meerdere malen door me huis.
ik ga denk ik maar even wachten met een 3e hond na het advies hier op bokt .

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 22:44

ons huis is behoorlijk groot dus het aantal haartjes per oppervlakte valt nog mee met 1x per dag vegen of stofzuigen :P

de kinderen (4, 7 en 9) hebben een speelkamer boven (die uitkijkt op de woonkamer) en daar komen de honden niet :D
voor de rest moeten ze er maar tegen kunnen, je wil niet weten hoe vuil ze zijn als ik ze van school ga halen :')

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 22:59

fojoe schreef:
ons huis is behoorlijk groot dus het aantal haartjes per oppervlakte valt nog mee met 1x per dag vegen of stofzuigen :P

de kinderen (4, 7 en 9) hebben een speelkamer boven (die uitkijkt op de woonkamer) en daar komen de honden niet :D
voor de rest moeten ze er maar tegen kunnen, je wil niet weten hoe vuil ze zijn als ik ze van school ga halen :')

hahah dat is idd ook altijd leuk als ze uit school komen vooral met bergen zand in hun schoenen, bij mij komen de honden ook niet boven hoor en boven is het dan ook altijd schoner en voel je geen zand en haren onder je voeten als je thuis komt en op blote voeten loop, ik loop graag op blote voeten thuis daarom stofzuig en dweil ik vaak, wil ook dat het altijd lekker fris is ondanks de honden er zijn.
er is hier ook genoeg ruimte voor de honden dus ze kunnen overal lopen en liggen.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 00:27

xsenny schreef:
nee inderdaad maar ja onze situatie ligt wel een beetje anders
meneer werkt niet doet niets in huis ik zorg voor het inkomen voor het eten voor het huishouden .voor de kleine ik werk me kapot van 6 uur tot 22.30 savonds .dus ja als hij wat in te brengen wil vindt ik dat hij dan ook maar wat meer kan doen.
Mar ja over de andere kant heb je natuurlijk gelijk en moet iedereeen het met de beslissing eens zijn.

xsenny schreef:
????
ik heb ook nog 2 paarden !
wie zegt dat ik geen tijd heb ?
tijd heb ik er voor dat heb ik toch ook voor me andere 2 honden !

Werk je thuis dan?
Want je geeft wel aan dat je heel erg druk bent en dat je vriend niks in huis doet...

Als je al zo veel beesten hebt en dan ook nog een nestje fokken?

Ik vind het allemaal erg tegenstrijdig...

xsenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 07:22

Wat is er tegenstrijdig aan dan?
.quote="Fiebie"]
xsenny schreef:
nee inderdaad maar ja onze situatie ligt wel een beetje anders
meneer werkt niet doet niets in huis ik zorg voor het inkomen voor het eten voor het huishouden .voor de kleine ik werk me kapot van 6 uur tot 22.30 savonds .dus ja als hij wat in te brengen wil vindt ik dat hij dan ook maar wat meer kan doen.
Mar ja over de andere kant heb je natuurlijk gelijk en moet iedereeen het met de beslissing eens zijn.

xsenny schreef:
????
ik heb ook nog 2 paarden !
wie zegt dat ik geen tijd heb ?
tijd heb ik er voor dat heb ik toch ook voor me andere 2 honden !

Werk je thuis dan?
Want je geeft wel aan dat je heel erg druk bent en dat je vriend niks in huis doet...

Als je al zo veel beesten hebt en dan ook nog een nestje fokken?

Ik vind het allemaal erg tegenstrijdig...[/quote]

xsenny

Re: 3e hondje er bij of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 07:27

Ik ben erg druk ja , maar aangezien ik ook veel thuis ben .
Heb ik wel de tijd een pup op te voeden en voor me dieren te zorgen .

xsenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 08:43

1 september halen we de pup op.
Ze heet coco en is een chocotan .
Me vriend staat niet te springen ,maar vindt het nu oke als het huis maar schoon blijft.