Ik heb twee maanden terug een Noorse boskat opgevangen van nog geen jaar oud... En deze heeft 28 juni ook 4 kittens op de wereld gezet, waarvan er twee nog leven! Ik heb nu ook een uitgebreide advertentie op bokt gezet met foto's! Ik hoop ook dat ik een goed en liefdevol huisje voor ze kan vinden. Ze gaan niet aan de eerste de beste mee, ookal loop ik dan tegen het eind van mijn zwangerschap aan, ik moet er niet aan denken dat die beestjes als slangenvoer eindigen ofzo.
Wij vragen alleen een vergoeding voor het enten/ontwormen/ontvlooien en eventuele chippen. Je weet dan ook dat ze niet zomaar ergens terecht komen. Ze zijn nog geen week oud maar hoop dat de advertentie iets goed opleverd. Nieuwe eigenaar langskomen om te spelen en knuffelen en ik wil ze foto's sturen tot de tijd dat ze mogen vertrekken dat is bij mij pas vanaf de 10 weken.
En ondanks dat ik er echt niet op zit te wachten, blijven ze net zolang bij mij als nodig is! Dat is het minste dat ik voor die beestjes kan doen. En inslapen.... Daar denk ik niet eens aan!!
Hier nog een tip voor een eventuele advertentie op marktplaats. Maak mooie foto's. Dus niet mams met alle kittens aan de tepel, maar leuke speel foto's. Schattige smeltfoto's. Enz enz. Mensen kijken toch naar de foto en als jij dan foto's hebt die er uit springen komen ze eerder naar jou toe als iemand met wat wazige fotos bij de adv.
Neee nog niks!! Maar zie nu wel haar buik bewegen en heb de kittens ook voelen schoppen dus er zit wel degelijk wat ben benieuwd!! IEmand enig ideeh oelang het dan nog duurt?