Ja waar Roc naar toe ging (die 2 x dan
) was bij de fokker en de hondenschool. dus hij kon alle honden de mensen en de omgeving en kon hij gewoon de hele dag lekker los ravotten op het terrein.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar ik vrat me eigen op daar in dat huisje heb het niet naar me zin gehad dus de volgende x als we op vakantie gaan gaat ze lekker mee en anders weer naar me vriendin en als dat niet kan je heb genoeg mensen op marktplaats of iets die het leuk vinden om in de vakantie voor niks of kleine bijdrage op je hondje te passen en als je dat ruim van te voren bespreekt kan je goed kennis met ze maken.. en kijken of het klikt tussen je hond en die mensen
rocymax schreef:He dat is raar, mogen staffords zonder papier Frankrijk niet in?? Waarom is dat??
Wat heerlijk is dat als de honden in het pension blij zijn, dan ga je toch met een geruster hart weg. Roc kon gewoon niet zonder mij, dus hupsakee, overal mee naar toeEn dat was natuurlijk supergezellig

Wij huren trouwens meestal een huisje op een park, daar mogen meestal wel 2 honden mee tegen een gering bedrag. lampenkap schreef:Wij gaan niet op vakantie. Onze hond is agressief en alleen wij kunnen voor hem zorgen. Het is 1 keer gebeurt dat wij wel op vakantie gingen en de hond bij mijn broer hebben gelaten, dat ging opzich wel redelijk al zijn er toen wel wat dingen voorgevallen ( hond ophalen met een snee in zijn poot waarvan je al zag dat het flink was ontstoken). Nu gaat het niet meer zo goed met die hond dus willen we helemaal niet bij hem weg. Hem meenemen is geen optie want in een auto schijt en kotst hij alles onder en het is een stafford dus in zoveel landen is hij niet welkom.
Nu hebben we er ook een puppy bij en als we weer een keer op vakantie gaan dan gaat de pup gewoon mee.
hij heeft zijn "streken" en daar kunnen ze goed met hem omgaan. Gezin met diverse hondegeleiders bij zowel de politie als bij defensie. De staan hun mannetje wel met moeilijkere honden. Al is die van ons alleen "moeilijk" bij het om en af doen van zijn riem
maar dat is voor alle andere pensions tot nu toe het probleem geweest. Tevens willen wij niet dat onze hond wordt "uitgelaten" door kinderen/tieners/stagaires. Daar is hij niet geschikt voor. 

We hebben er twee en hebben speciaal voor de honden een aanhangwagen gekocht, de bagage gaat daarin, en de honden gaan dan mee in de auto. jackiejtjj schreef:mijn hondje ging toen we 1 week naar drenthe gingen naar een vriendin van me die geen hondje mag die was helemaal blij met der 1 weekje maar ik kreeg heimwee naar me hondje dus ben 1 dag eerder thuisgekomen en stond bij aankomst gelijk voor de deur... maar dat vond ze niet zo leuk want ze had nog eigenlijk tot de volgende avond met dermaar ik vrat me eigen op daar in dat huisje heb het niet naar me zin gehad dus de volgende x als we op vakantie gaan gaat ze lekker mee en anders weer naar me vriendin en als dat niet kan je heb genoeg mensen op marktplaats of iets die het leuk vinden om in de vakantie voor niks of kleine bijdrage op je hondje te passen en als je dat ruim van te voren bespreekt kan je goed kennis met ze maken.. en kijken of het klikt tussen je hond en die mensen