Oude kat (20) met een boel kwaaltjes..*update: ingeslapen*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Re: Oude kat (20) met een boel kwaaltjes..hoe lang nog doorgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:11

He bah, sterkte!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 12:24

Onze insteek was om hem nog een fijne oude dag te laten hebben, al was het maar voor een jaar. Helaas is het iets korter dan een jaar geworden, maar van een oude chagrijn die niet meer aangehaald wilde worden en om alles blies en gromde, is hij in die tijd weer terug veranderd naar een aanhankelijke kat die weer graag bij je in de buurt wilde zijn en echt kon genieten van het aanhalen. Hij is schandelijk verwend met vers vlees en andere snackies, terwijl hij eigenlijk niet mocht schooien tijdens het eten. En bij ons mocht hij lekker binnen blijven als hij dat wilde, terwijl hij voorheen 's nachts naar buiten moest.

Arme, arme Simba, dat hij zo aan zijn einde moet komen..

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:40

Sterkte, hij heeft het in ieder geval even fijn gehad bij jullie.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 13:02

Veel sterkte, jullie zijn geweldige baasjes! Jammer dat zijn oude dag niet langer heeft mogen duren, maar met 20 jaar heeft hij een prachtig leven gehad :(:)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 13:07

Sterkte vandaag. Het is zo te horen de juiste beslissing. Hij heeft nog een mooie tijd bij jullie gehad.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 08:50

Het is gebeurd, gisteren avond is Simba ingeslapen. ;( Het ging heel snel, hij was al weg voordat het spuitje leeg was.
Enerzijds zijn we blij dat het over is voor hem, nadat de afspraak gemaakt was, ging hij enorm achteruit. Alsof ze het aanvoelen en zich er dan aan overgeven dat hij eindelijk 'mag gaan'. Anderzijds hadden we hem nog zo graag bij ons willen hebben en een langere oude dag willen geven.

We hebben hem iig mee genomen en ligt nu op zijn favo plekje op een kleedje, zodat de andere kat ook weet dat het voorbij is. Vandaag of morgen gaan we hem begraven in de tuin.. Y;(

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:58

Ach, sterkte ermee!

Ik weet dat het nu moeilijk is om te zien, maar hij heeft wel een hele fijne tijd bij jullie mogen hebben. :)) Een fijne tijd met echt personeel. Het is bij oudjes ook zo moelijk in te schatten hoe lang ze nog bij je blijven. De één gaan nog jaren mee al is die stokoud en de ander die wel oud is, maar niet hoogbejaard, is na een paar maandjes al helemaal op. Maar ik denk wel dat als ik het zo lees dat hij wel een tijdje extra heeft gekregen doordat hij bij jullie een veilig en liefdevol huisje heeft gehad. Meer hadden jullie hem niet kunnen geven.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:03

Ik had je het advies willen geven om hem nog lekker wat te verwennen met dingen waar hij gek op is, kwa eten enzo! en hem dan te laten gaan, want pappen en nathouden om het vol te houden, dan wil het gewoon niet meer.
Maar ik zie dat het al is gebeurd... wijze beslissing en inderdaad, je hebt hem een paar mooie maanden gegeven en dat is het allerbelangrijkste!! Want die laatste maanden, die heeft hij vers in zijn herinnering ;) Ik denk dat hij jullie daarvoor heel dankbaar is!
Heel veel sterkte gewenst!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 10:03

:(:) Sterkte!

Wij hadden dat met Nouz ook.. Toen ik aangaf dat de afspraak gemaakt moest worden was ze voor het oog nog best goed, maar toen de afspraak eenmaal gemaakt was liet ze ineens zien hoe ze zich écht voelde..

Jullie hebben hem nog een prachtig jaar gegeven en hij is gegaan in de wetenschap dat er van hem gehouden werd.