Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sancha schreef:6 weken!!! Die zijn sowieso nog veel te klein en teer om naar een nieuw baasje te gaan! Laat staan met rondrennende kids.
banketstaaf wat er gebeurd is, en hoop dat de kitten het overleefd. Ik had het in laten slapen, zo'n lijdensweg hoeft voor mij niet.
SecretLIN schreef:Sancha, je weet toch niet het verhaal waarom hij al zo vroeg bij de moeder weg is?
vind je een beetje te snel oordelen. hier heeft TS overigens nu ook niks aan.!
Bovendien maakt het nu niet meer uit, het gaat er nu om te hopen dat het kleintje verbetering laat zien.
Sancha schreef:Zelfstandig eten is geen criterium om maar van de moeder weg te kunnen.
Succes ermee.
Sancha schreef:SecretLIN schreef:Sancha, je weet toch niet het verhaal waarom hij al zo vroeg bij de moeder weg is?
Bovendien maakt het nu niet meer uit, het gaat er nu om te hopen dat het kleintje verbetering laat zien.
Jawel, dat staat boven mijn post![]()
Heb d'r ook sterkte gewenst, oprecht, maar ik baal ervan dat mensen zo onwetend dieren aanschaffen
Sancha schreef:SecretLIN schreef:Sancha, je weet toch niet het verhaal waarom hij al zo vroeg bij de moeder weg is?
Jawel, dat staat boven mijn post![]()
Heb d'r ook sterkte gewenst, oprecht, maar ik baal ervan dat mensen zo onwetend dieren aanschaffen
lampenkap schreef:Pffff lappenpopje is ook eng om te zien. Is er geen andere da waar je nu heenkunt?
Sancha schreef:Omdat dat compleet andere wezens zijnOverigens is het wettelijk verboden om pups en kittens voor 7 weken bij de moeder weg te halen.