Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
randie schreef:eureka dat is ons konijn dus voor kruising..!
Hij is hier een beetje nat van de regen. Hij loopt hier nl altijd los en kan als hij wil zijn hok in. Maar wanneer hij in de regen gelopen heeft ziet hij er niet meer uit.
goeroe schreef:Dat is naar mijn mening echt te klein voor 2 konijnen. Zelfs als ze veel loslopen zitten ze het grootste gedeelte van de dag op een erg klein oppervlakte. Dat is vragen om ruzie als ze wat ouder worden. Ik hoop dat je je alsnog bedenkt en een rennetje voor ze maakt, dat hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Maar goed, ik zal erover ophouden. Veel plezier nog met ze.
... heb een plank in zitten zodat ze eronder kunen schuilen en erop kunnn iztten en dat is toch nog wat extra verder lopen ze altijd los als we thuis zijn of als we maar kort weg zijn (tot paar uur). Wou dat ik ze altijd los kon laten maar daarvoor zijn ze iets te ondeugend (vergeten altijd para kleine regels als we heel lang weg zijn
). Ook lopen ze met mooi weer regelmatig in de tuin. We gaan hier binnenkort verbouwen en dan gaan we een hok bouwen onder de trap zodat ze meerdere verdiepingen krijgen ed.
beetje improviceren is soms nodig en het is idd niet echt mega mega klein zeker niet als je ze ook nog probert zo veel mogelijk los te laten
) zat nooit stroom optakkie_muis schreef:ik vindt ze ook vreselijk , geen erkend ras. afschieten als je het aan mij vraagt
randie schreef:eureka dat is ons konijn dus voor kruising..!
Hij is hier een beetje nat van de regen. Hij loopt hier nl altijd los en kan als hij wil zijn hok in. Maar wanneer hij in de regen gelopen heeft ziet hij er niet meer uit.
http://img.photobucket.com/albums/v214/ ... IM1564.jpg