hier werkte het echt SUPER! Heb toen een vlooienplaag gehad en met dat spul vielen de vlooien echt heel snel dood op de grond.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
caboclo schreef:ik zet hier even een stipje aangezien wij over 2 a 3 weken onze pup verwachten ivm nest vlooitjes?!
ken ik trouwens deze spullen ook voor een puppy gebruiken?
hebben igg wel ervaring met honden maar wil het zekere voor het onzekere vandaar ik zoveel mogelijk info zoekt.
bo0tjeee schreef:CK88 schreef:Frontline combo halen, dit dood zowel de vlooien als de eitjes. en daarbij goed blijven sprayen, en elke 4 weken nog een keer frontiline combo gebruiken tot het sezioen over is.
Succes!
NIET DOEN!
Vlooien zijn resistent geworden voor Frontline. Ik werk ook bij een dierenarts. Veel mensen ontvlooien braaf met de pipet elke maand van Frontline, en 80% van de beesten hebben nog vlooien.
Advantage of Stronghold gebruiken!
En niet alleen in het zogenaamde seizoen gebruiken, er bestaat geen seizoen. Vlooien heb je het hele jaar door. Gewoon elke 4 weken tot maand het hele jaar door ontvlooien en elk kwartaal ontwormen.

maar daar is het ook voor

bo0tjeee schreef:marielle231 schreef:Nou hier werkt frontline echt niet meer hoor
DANK U!
moet er niet mee aankomen en dan heb ik het over de pipetjes als over de spray.
Aranel schreef:Je had beter meteen naar de dierenarts kunnen gaan voor een vlooienmiddel, die verkopen echt de beste spullen
Zelf gebruik ik altijd stronghold voor mijn hondjes, echt een sterk middel (wordt ook niet bij de dierenwinkel verkocht). Kost ook wat, maar dan ben je ook meteen klaar, het doodt echt alle parasieten op de hond.
Verder verkopen dierenartsen vaak ook omgevingssprays die goed werken. Eerst de boel goed stofzuigen, zak weggooien en dan de spray gebruiken.
bo0tjeee schreef:Volgens mij komen vlooieneitjes na 2 weken uit. Dus goed even een aantal keer herhalen. Inderdaad spuiten en dan zorgen dat er geen mensen/beesten zijn. Dan na een halve dag of dag lekker luchten en meteen stofzuigen.

). of stronghold (vaak ook over de tht).