Wat een schatjes 
Nu, ze zijn er! Ik neem jullie tips zéker mee als ik het grote aquarium in orde zet, dus zand of dikke stenen op de bodem (ik denk dat ik ga voor zand), filter erin (pompje voor zuurstof ook of niet?).
Ik heb van de 'kweker' (is niet echt kweker hoor, gewoon een meisje dat toevallig kwekende axolotl's had) levende artemia meegekregen, en voor als ze groter zijn van die bevroren blokjes tubifex. Ik heb zelf ook nog levende Daphnia die ik kan geven. Die levende artemia daar jagen ze echt op, hoop wel dat ze ze in de grote bak niet gaan kwijtspelen
Als waterplantjes heb ik er nu waterpest en nog een ander soort instaan, en bovenop het water eendekroos (Lemnia?) Ze zijn echt nog super klein, even een paar foto'tjes:
Close-up

Ter vergelijking, de stenen kunnen ze nu niet meer inslikken 

En het bakje in z'n geheel, grind gaat er bij de eerste schoonmaakbeurt uit, maar omdat alles voor de rest al ok. was, heb ik er nu even een laag dikke stenen overgelegd. Ik heb nog een verstopbuis etc om erin te doen ook, maar dacht daar nog even mee te wachten? Links in de hoek zie je als je goed kijkt een kleine axolotl, om even de verhouding van de bak tov de beestjes te zien.

Ik hoop dat de artemia niet tussen de dikke stenen gaan doorvallen, moet ik nog even in de gaten houden. Mini stukjes vlees kan dus ook al? Rauw dan?
Ze heten trouwens Darwin en Wallace, naar de uitvinders van de evolutietheorie (je bent een bioloog of niet ^^)
Tips om het bakje (en het grote aquarium) te optimaliseren, graag!! Als jullie denken dat er meer planten enz inmoeten? (dit is dus tijdelijk he!)