Sterkte Barbara! Wat een *piep*ziekte is het toch ook!
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-11 21:43
Dank jullie
Vanavond om vijf over zes is ons mooie jochie van ons heen gegaan... Rustig en vredig. Daarna hebben wij hem zelf naar het crematorium gebracht ...zaterdag komt ons mannetje weer thuis...
Voor nu intens verdriet, ongeloof..
Elpharo
Geplaatst: 23-06-11 21:49
Ach jee....wat kan je nog zeggen...wat een hummel was hij nog, wat is het leven toch oneerlijk. Ik ken je niet, maar een hele dikke knuffel van mij. Heel veel sterkte met je verdriet, wat zal het moeilijk zijn geweest om je grootgebrachte baby bij zijn laatste reis te begeleiden
Jeetje Kimmie- nog steeds als ik dit soort topics lees moet ik altijd aan jouw kleine guppie denken...als iemand weet hoe het voelt ben jij het wel heh...
En wat maakt het dan ongelofelijk weinig uit wat voor dier het is....paard, hond, kat, konijntje...wat is er veel liefde in deze wereld voor onze vriendjes en vriendinnetjes eigenlijk. Gelukkig maar...want wat wordt ons leven ondanks dit soort vreselijke dingen er zoveel beter van...
Sorry Babsiej dat ik even off topic ging....
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-11 11:35
Het is zo bizar allemaal, het is ook zo snel gegaan, in amper 1 week tijd van een gezonde puber naar inslapen .. Vanmiddag komt hij weer thuis.. Gisteren om 09.00 is hij gecremeerd.
Dit zjn de laatste foto's van vlak voor we naar de dierenarts gingen ...
Jeetje wat erg, dat FIP hoor ik de laatste tijd wel heel vaak. Ik hoop dat ze daar snel iets op vinden. Het hangt vaak samen met het caronavirus of zoiets of niet. Ik wens ts heel erg veel sterkte.
Mar77
Geplaatst: 26-06-11 10:27
das wel heel erg balen....... Nu maar hopen dat je andere katten het niet hebben/dragen ga je nu nog wel verder fokken???