dat laatste is echt briljant hahaha!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Erg handig
)
)
. Ik zou al blij zijn als sommige honden eigenaren eens fatsoenlijk het commando 'HIER' aan zouden leren. Maar nee, in plaats daarvan kunnen ze wel rondjes draaien en dansjes doen. Het zal me een worst wezen... Marloes__ schreef:Mijn border t/m GG-B & agility.
Baya (AST) basis commando's.
Buddha (Eng. Staf x Franse Bull) ook de basiscommando's, maar dan in gebaren aangezien hij doof is.
Geen trucjes hier, een hond moet gehoorzamen en daarmee klaar. Ik zou al blij zijn als sommige honden eigenaren eens fatsoenlijk het commando 'HIER' aan zouden leren. Maar nee, in plaats daarvan kunnen ze wel rondjes draaien en dansjes doen. Het zal me een worst wezen...
ole helemaal eens met jou..
) Laat ons zeggen dat hij de basisdinggetjes kan.
) Susyb schreef:Marloes__ schreef:Mijn border t/m GG-B & agility.
Buddha (Eng. Staf x Franse Bull) ook de basiscommando's, maar dan in gebaren aangezien hij doof is.
Geen trucjes hier, een hond moet gehoorzamen en daarmee klaar. Ik zou al blij zijn als sommige honden eigenaren eens fatsoenlijk het commando 'HIER' aan zouden leren. Maar nee, in plaats daarvan kunnen ze wel rondjes draaien en dansjes doen. Het zal me een worst wezen...
![]()
ole helemaal eens met jou..
Daarom heb ik altijd eerst zo hoog mogelijk GH en GG getraind en daarna pas de leuke dingen
Marloes__ schreef:Mijn border t/m GG-B & agility.
moonsparkle schreef:Marloes__ schreef:Mijn border t/m GG-B & agility.
sja ik snap wel wat je bedoeld maar die van mij pikt alles zo snel op en vind het ook echt leuk om te leren. Hij loopt nooit aan de riem en stopt bij elke stoeprand. Gehoorzamen is o zo belangrijk en wel het eerste wat er bij komt kijken maar om hem wat extra uitdaging te geven leer ik hem steeds langzaam weer wat bij.
vliegt dan naar de deur om mee uit te gaan!)
)
)
)
)
)nathalie_v schreef:Overigens ben ik van mening dat GG1/GG2/GHH oid. niets zegt over een opgevoede hond..
nathalie_v schreef:Overigens ben ik van mening dat GG1/GG2/GHH oid. niets zegt over een opgevoede hond..
.

nathalie_v schreef:Naar mijn mening slaapt een gehoorzame hond binnen vrij wel de hele tijd. Trekt niet aan de lijn, vliegt niet uit tegen andere honden, reageert niet op vreemde mensen etc.
Dat leer je naar mijn mening niet echt in een gg cursus
maar goed dit topic gaat ergens anders over
reactie mag altijd via pb, om zo het topic niet een offtopic te laten worden
. Maar waarom moet een gehoorzame hond in huis in hemelsnaam de hele tijd slapen? Dat verband zie ik niet hoor....
Marloes__ schreef:nathalie_v schreef:Naar mijn mening slaapt een gehoorzame hond binnen vrij wel de hele tijd. Trekt niet aan de lijn, vliegt niet uit tegen andere honden, reageert niet op vreemde mensen etc.
Dat leer je naar mijn mening niet echt in een gg cursus
maar goed dit topic gaat ergens anders over
reactie mag altijd via pb, om zo het topic niet een offtopic te laten worden
Nou sorry, maar in de GG cursus die ik gevolgd heb kwam dat wel degelijk voor. Maar waarom moet een gehoorzame hond in huis in hemelsnaam de hele tijd slapen? Dat verband zie ik niet hoor....