SharonIndezz schreef:ik heb geen zin om hier een hele discussie op te gaan liggen starten, en mn eigen te ''verantwoorden''
maar, ik kan merken dat jij geen kaas hebt gegeten van het slangen houden.. dit kan ík dan weer uitmaken uit jouw post... sorry als ik bot en/of aanvallend over kom.
Geloof mij nou maar dat ik weet hoe en wat..
En als het slecht zou zijn en zielig, en dat het dier ongelukkig is? waarom eet hij dan goed, verveld goed, en zich misschien zelfs voortplant? dan zit een beest wel lekker in zijn vel hoor.
Ik respecteer ieder zijn mening, en ook die van jouw..
Maar wat me opvalt, een paard van 180 cm. wordt wél in een box van 3x3 gehouden, terwijl je hier BIJNA niemand over hoort, en dat vinden de MEESTE wel normaal. Een paard is een actief dier, een slang ligt de helft van de tijd lekker te ''zonnen'' onder een ''stel lampen'' ja.
Meid ik hou ook niet van paarden uberhaupt in een box van 3x3 al is het een pony.
Ik heb niet veel verstand van slangen maar ik weet bijna zeker dat een slang best eens lekker op verkenning uit gaat ipv van 24/7 onder lampen liggen.
Je zult er best verstand van hebben maar dat is niet zaligmakend.
Ik zet dan ook nog steeds mijn vraagtekens bij jouw slang in die bak en zeker ook om paarden de hele dag in een box van 3x3 en honden in een bench het grootste deel van de dag.
Ik snap daar de lol niet van.