Laika schreef:Ook ik vermoed dat het een patella luxatie betreft. Dat het dit keer niet het "zwakke" pootje betreft, kan betekenen dat je pup nu 2 "zwakke" pootjes heeft. Dat gaat dus een heel prijzig pupje worden, want als dat als pup al telkens naast de knie schiet, is dat waarschijnlijk alleen operatief te behandelen. Dit wordt namelijk alleen maar erger, niet minder. Hoe dan ook vind ik het ook niet kunnen dat als je ziet dat je hond zoveel pijn heeft, dat je dan niet even naar de dierenarts gaat of belt. Al is het dan alleen maar voor een pijnstiller.
Hij word getest. Dus '''het zal dan wel niet'' is weer zo'n (misselijk) vooroordeel
Wilawander schreef:Kan me er zo aanstoren dat sommige mensen zo laks met hun dieren omgaan..................
En hier stoor ik mij dan weer aan.
Mensen die zomaar wat verzinnen.
wemkelover]
Je kan zo wel roepen.
Maar ts is afhankelijk van haar ouders.
Als die niet willen dat kan ze vrij weinig beginnen.
Ook al wil ze heel graag.[/quote]
Dankje!
[quote="Laika schreef:Eigenlijk had dit hondje al lang door de dierenarts gezien moeten zijn. TS geeft in ieder geval aan dat dit manken al langer het geval is.
Tsja, dan vrees ik toch echt wel voor dit hondje. Als de ouders van TS het al teveel moeite vinden om er een consult aan te spenderen. Verwacht ik niet dat de operatie plaats zal vinden aangezien dit toch tussen de 1000 en 1500 euro kan gaan zitten.
Gadver moet ik hier nog op reageren? Te veel moeite? Geen operatie?
Luister is effe.
Zelfs met een konijn gaan wij naar de dierenarts om dat beest te laten castreren zodat hij niet in zijn eentje zijn hele leven moet zitten!!!