Waarschijnlijk komt hij wel terug.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

chipieke schreef:TS, hopelijk komt je kat snel terug
Mijn Bloom is ook eens een nachtje gaan stappen, maar dat is minder leuk geïndigd...
Hij is niet overreden of zo, maar gewoon door andere mensen in huis genomen
Toen ik bij die mensen ging aanbellen (had Bloom paar weken later bij hen zien binnenwandelen),
hadden ze inderdaad mijn flyer gezien van 'ik zoek Bloom', maar ze vonden hem leuk en
hun dochtertje was er gek op dus ze konden hem niet meer van haar wegnemen.
Zelfs met de politie kon ik niets beginnen want Bloom was ondertussen op hun naam gechipt.
Bij mij was hij niet gechipt omdat hij nog maar net gecastreerd was, het chippen ging normaal door de dag nadat hij gaan stappen was.
Ik duim mee voor de goede afloop
Mareska schreef:chipieke schreef:TS, hopelijk komt je kat snel terug
Mijn Bloom is ook eens een nachtje gaan stappen, maar dat is minder leuk geïndigd...
Toen ik bij die mensen ging aanbellen (had Bloom paar weken later bij hen zien binnenwandelen),
hadden ze inderdaad mijn flyer gezien van 'ik zoek Bloom', maar ze vonden hem leuk en
Zelfs met de politie kon ik niets beginnen want Bloom was ondertussen op hun naam gechipt.
Bij mij was hij niet gechipt omdat hij nog maar net gecastreerd was, het chippen ging normaal door de dag nadat hij gaan stappen was.
Goh wat een verhaal! En hoe is het afgelopen uiteindelijk?
Onze kat is ook wel eens een nachtje weg, hij weet altijd weer zijn eigen huis te vinden. Ik hoop voor je dat je kat strakjes weer gewoon voor de deur staat, waarschijnlijk komt het allemaal wel goed.

chipieke schreef:TS, hopelijk komt je kat snel terug
) Ook hebben we een keer haar na twee weken afwezigheid op kunnen halen in een aangrensende plaats! Was toen ook zo ongerust geweest. Maar ze komt gewoon niet terug als andere mensen haar verzorgen... Snap ook niet dat andere mensen zomaar een kat in huis nemen en verzorgen, zonder haar eerst op amivedi oid te melden om te kijken of ze geen eigenaar hebben
Niks voor hem om een hele dag weg te zijn.. Had net amivedi gemaild en hem via zijn chip als vermist opgegeven kwam ie even later doorleuk weer aanwandelen.. Enorme honger! Waarschijnlijk heeft ie gewoon ergens opgesloten gezeten. Die zaterdag was het mooi weer, iedereen was buiten en in de tuin bezig en mijn kat is doodnieuwsgierig..