Lusitano schreef:Mijn kat is toen hij jong was ook een keer uit het raam gevallen/gesprongen. Dat gebeurt me geen 2e keer! Ramen niet meer open laten of horren ervoor! Bij mij was het van 3 hoog. Hoe hoog is het bij jou?
Die van mij had zich verstopt van de shock. Gelukkig wel weer gevonden. Wat was ik toen bang zeg!
Ik kan alleen maar adviseren om te blijven zoeken en onder ieder bosje te gluren. Als hij echt pijn heeft dan komt hij niet uit zichzelf tevoorschijn...
succes!!
2 hoog.. Ramen staan nóóit open (staan wel op een kier, maar 'vast' zodat het niet open kan) maar had dat gedaan omdat ik in die kamer even aan het schoonmaken was (kattenbak staat hier)
Hij zit iig niet heel dicht bij waar hij gesprongen/gevallen is.. heb net weer alle bosjes gekeken (je kan er onderdoor kijken als je plat gaat) Ga straks nog een rondje lopen, het regent nog steeds..
Tom is al ooit een keer eerder uit het raam gevallen, van 3 hoog.. en hij heeft onder een paardenhoef gelegen en er is een grote kruiwagen met van die enorme terastegels over hem heengereden... dat dat beest nog leeft is echt een wonder.. Ik hoop dat hij dit overleeft, hij moe oud worden bij ons..
Wij hebben hem en nog 2 katten overgenomen van mensen die naar curaçao verhuist zijn.. Een van die drie is dus helaas 3 weken geleden overleden (was al ziek) ik hoop dat Tommy straks gewoon weer thuis komt...