Kat weg.. t is mijn eigen schuld...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

Re: Kat weg.. t is mijn eigen schuld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:55

Mijn kat is toen hij jong was ook een keer uit het raam gevallen/gesprongen. Dat gebeurt me geen 2e keer! Ramen niet meer open laten of horren ervoor! Bij mij was het van 3 hoog. Hoe hoog is het bij jou?
Die van mij had zich verstopt van de shock. Gelukkig wel weer gevonden. Wat was ik toen bang zeg!
Ik kan alleen maar adviseren om te blijven zoeken en onder ieder bosje te gluren. Als hij echt pijn heeft dan komt hij niet uit zichzelf tevoorschijn...
succes!!

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:57

Wat wij hebben gedaan was rondlopen in de buurt en haar naam roepen met brokjes rammelen onze poes zat een paar straten verderop en durfde niet van haar plek te komen omdat ze niets bekend zag.. toen ze mijn stem hoorde kwam ze snel naar me toe gehold.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 10:01

Lusitano schreef:
Mijn kat is toen hij jong was ook een keer uit het raam gevallen/gesprongen. Dat gebeurt me geen 2e keer! Ramen niet meer open laten of horren ervoor! Bij mij was het van 3 hoog. Hoe hoog is het bij jou?
Die van mij had zich verstopt van de shock. Gelukkig wel weer gevonden. Wat was ik toen bang zeg!
Ik kan alleen maar adviseren om te blijven zoeken en onder ieder bosje te gluren. Als hij echt pijn heeft dan komt hij niet uit zichzelf tevoorschijn...
succes!!

2 hoog.. Ramen staan nóóit open (staan wel op een kier, maar 'vast' zodat het niet open kan) maar had dat gedaan omdat ik in die kamer even aan het schoonmaken was (kattenbak staat hier)
Hij zit iig niet heel dicht bij waar hij gesprongen/gevallen is.. heb net weer alle bosjes gekeken (je kan er onderdoor kijken als je plat gaat) Ga straks nog een rondje lopen, het regent nog steeds..

Tom is al ooit een keer eerder uit het raam gevallen, van 3 hoog.. en hij heeft onder een paardenhoef gelegen en er is een grote kruiwagen met van die enorme terastegels over hem heengereden... dat dat beest nog leeft is echt een wonder.. Ik hoop dat hij dit overleeft, hij moe oud worden bij ons..
Wij hebben hem en nog 2 katten overgenomen van mensen die naar curaçao verhuist zijn.. Een van die drie is dus helaas 3 weken geleden overleden (was al ziek) ik hoop dat Tommy straks gewoon weer thuis komt...

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:03

Flyers uitprinten en in elke brievenbus gooien, en bij de plaatselijke supermarkt ophangen ;)
Kat is niet gewend aan het buiten zijn en zal waarschijnlijk ook niet ver weg zijn, maar zich wel schuil houden..

Die van mij was ook ooit ontsnapt..
Ze is waarschijnlijk achterna gezeten door een buurkat en ergens naar toe gevlucht waar ze enkele dagen heeft gezeten.
Door de pislucht heeft iemand ze gevonden en mij geroepen: ze was helemaal apatisch :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:06

Zoals eerder gezegd: een fout is menselijk. Heel veel sterkte!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:08

ooh het gevoel wat je nu hebt ken ik,vreselijk je weet niet waar die is, en hoe het met hem gaat.
heeft hij niet een bepaald geluidje dat die komt ? ( bij onze kat als je met de voer schaaltjes rammelt ) mischien komt die dan wel naar je toe als je door de buurt loopt. verder heel veel geluk ik duim voor je !

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 10:45

Zo, ik heb net posters uitgeprint en ga die ophangen. Neem ook een bakje voer mee, misschien wil die idd wel komen als ik daarmee rammel...
Pff hoop zo dat ik hem vind ;(

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:03

Gatver Patricia!!! Ik hoop echt dat je Tommie snel vindt. Het is juist zo'n schatje!!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:07

Ah wat naar!
Je dier kwijt, om wanhopig van te worden..
Is er een manier waardoor hij zelf weer naar binnen kan lopen mocht ie thuis komen op een moment dat jullie er niet zijn?
Waarschuw iig je buren (en een flyer in de flat) zodat iedereen die hier woont en het katje ziet contact met jou op kan nemen..

Sterkte meis!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 11:13

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 11:36

Ohhh :D
Stinkie dat het is!!! Vanmorgen nergens een kat te zien, overal gezocht, dus nu liep ik bewapend met flyers en een bakje voer naar buiten, zit ie in de portiek!! :D :D

Hij was heel bang maar liet zich prima pakken, en eenmaal boven in huis kon hij niet stoppen met kroelen en kopjes geven :D
Ohh ben zo blij dat hij heelhuids thuis is!!!! :):)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:37

*\o/* *\o/* fijn voor je!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:37

Wat fijn dat ie terug is!!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:41

*\o/*

spirith

zo zal dat even een hele opluchting voor je zijn, fijn hoor.

fargo

Kijk dat is nog eens goed nieuws, geen dooie kat maar een lieve slimmerd die zelf weer in het portiek gaat zitten. Fijn hoor *\o/* *\o/*

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:42

gelukkig is hij weer thuis!! Wel even afmelden bij dierenbeschermerming etc

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 11:42

Pfoeh, wat een opluchting zeg :D
Arm schaap zit zich nu vol te vreten :=

Afmelden heb ik al gedaan, zowel amivedi als de dierenbescherming. Ik ga ook nog even een bijdrage storten (is op vrijwillige basis, de mensen die er werken zijn allemaal vrijwilligers) als dank voor hun snelle optreden!

Ga ook gelijk even bij de DA informeren over chippen! Dit zal me geen tweede keer gebeuren! (en als het wel gebeurd, we blijven immers niet altijd op ons appartement wonen, dan zijn ze iig GOED gechipt.. ik weet nu niet eens of ze een chip hebbben zo ja, dan staat die niet op onze naam..)

Bedankt voor al jullie medeleven!!
Laatst bijgewerkt door Patriciavt op 16-06-11 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:43

Joehoe! :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:43

Pfffffffffff wat fijn zeg,wat een avontuur.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:44

aaah ik ben heel blij voor je ! mijn katje is toen niet weer gevonden weet nog steeds niet of die leeft of dood is dat is heel poedersuiker ;(

Tessaar

*\o/* *\o/* *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Zat al te hope dat ie weer terecht was. Fijn zeg! Nu kunnen jullie weer rustig ademhalen.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:45

Ohhh meid fijn dat hij terug is! Ik zit in het zelfde schuitje, een van onze katten is vermist.. Voel me zo naar in mijn buik. Heb net ook flyers in de buurt gehangen..

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:46

Oh.. wat een goed nieuws! Nou maar lekker knuffelen! *\o/*