Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Vorheen had ik 1 oud konijntje al zijn hele leven alleen mocht ook geen 2de van mijn ouders bij en toen ik allen ging wonen vond ik hem te oud om er een 2de bij te zetten, heb er nog altijd spijt van nu ik zie hoeveel plezier deze aan elkaar hebben.MirandaNH schreef:Ik heb niet zo gek veel verstand van konijnen (meer van ratten haha) maar ik weet wel dat WinSel hier op bokt wel veel vertand ervan heeft. Pb haar anders eens.
@ elfje : een konijn en cavia zou ik niet bij elkaar zetten, spreken niet elkaars taal dus dan zal de behoefte naar een konijnenmaatje er nog altijd zijn.
Manou schreef:MightyJoe schreef:Ik heb hetzelfde probleem met mijn konijn, alleen heb ik een ongecastreerde ram die ook al leeftijd is
In principe kunnen rammen tot op hoge leeftijd gecastreerd worden als ze maar gezond zijn (En het door een dierenarts met veel ervaring met konijnen gebeurd)
weet niet hoe TS met zo n dingen is? Verder lijkt het me duidelijkd at de ouders van TS niet voor rede vatbaar zijn helaas.... Je moet ook geen ruzie om gaan maken helpt ook niets. Probeer beste voor hm te doen me dan in plaats te vechten voro een groter hok/ uitloop aan huidig hok (dat is zowiezo toch nodig las ik) dan ka je later altijd nog eens opbrengen vor een 2de konijntje als ze goed gezinde bui zijn.