Nieuw op animal planet: Cats from hell

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tessa84

Re: Nieuw op animal planet: Cats from hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:17

Ik heb het ook gezien vond het wel grappig ik zal later wel op you tube kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:01

Ik denk dat ik m'n zwarte hier wel kan leren zitten en dat soort dingetjes, voor eten doet ie alles. kan die ook lekker op zijn buik kriebelen als die ligt te snurken, dan snurkt ie nog harder door :z Die gaat ook lekker mee door het veld wandelen als ik de hond uitlaat. Loopt los rond en als ie te ver gaat roep ik em gewoon, dan wacht hij of komt gewoon lekker terug naar me toe. Krijg je ook best rare blikken als mensen dat zien.

De ndere, da's ander verhaal. De oudste mept alles omver wat hem wil voorbijlopen (ook de hond) blèrt de hele buurt bij elkaar als ie buiten wil en als je de deur achter 'm dichtdoet blèrt ie even snel om weer binnen te kunnen. En hij houdt echt niet op tot je opendoet.

En de jongste, tjah, da's onze dame in huis. Wil enkel geknuffeld worden als je in bed ligt. Al moet ze ervoor op je hoofd gaan liggen of met d'r poot tegen je hoofd staan meppen (zonder nagels) tot je wakker bent, maar geknuffeld worden zal ze! Voorts is ze nogal... eigenzinnig. Als ze ergens wil liggen en er staat wat, dan moet dat opzij. liefst de grond op. Zijn al heel wat dingen gesneuveld door mevrouw.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:05

Stacey schreef:
Ik heb het toevallig vanmiddag ook gezien. Vond het wel grappig, van een kerel waar je totaaaal niet verwacht dat hij iets om welk dier dan ook geeft :') , mee gaat helpen met de 'opvoeding'.

Zo vind ik Rescue Ink altijd geweldig :) Van die grote brede kerels, van kop tot teen onder de tattoos en de grootste dierenvrienden die er bestaan volgens mij... Heerlijk :D

Ik heb dit nog niet gezien overigens, heb de laatste tijd ERG weinig tv gekeken ivm verbouwing van de tuin :)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 02:08

Alle katten zijn een beetje koekoek anders is het geen kat :o :D
maar ik ben erg benieuwd naar het programma...