grrrr...hondenuitlaatservice

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 08:48

LecyTinker schreef:
Mailtje terug sturen en zeggend dat je wat onderzoek gedaan hebt en er achter bent gekomen dat ze misschien wel gelijk hebben. Ze gewoon gelijk geven in alles wat ze zeggen. Maar dat je ondertussen een buurmeisje hebt gevonden die ze voor je twee keer per dag uitlaat.
Dat je het eigenlijk toch wel op prijs hebt gesteld dat ze zo fanathiek voor je honden zijn opgekomen.
Ze bedanken en zeggen dat je hun email in je email box houd, voor het geval het buurmeisje toch niet zo bevalt. eindige met vriendelijke groet en klaar is kees.
Denk dat ze je dan niet meer zullen lastigvallen.

Nou dat zou ik echt niet over me 'strot' kunnen krijgen dan hoor.. :O, daar is ze dan al te ver voor gegaan.

Ik zou even vragen of ze wil kennis maken en wat meerdere zeggen even een oproepje op mp dat je hier niet heen moet gaan.

snap niet dat Ze hiermee klanten denkt te werven :S

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 08:55

Belachelijk! Snap niet wat zo'n hondenuitlaatservice hiermee wil bereiken. Ik snap zoiezo niet waar het bemoeien met andersmans honden vandaan komt. :n

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:12

Lekker negeren die mails joh.
Ik weet niet wat ze hier mee willen bereiken maar laat je niet gek maken hoor.
Wat willen ze je nou maken dan?....je honden bij je weg halen om ze uit te laten? _O-

EngeltjeS

Re: grrrr...hondenuitlaatservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:00

TanteSabien, hahaha, als het maar gratis is dan he? O:)

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:38

Jemig, die zijn wel heel dringend op zoek naar klanten,..

Misschien een boel bokkers hun laten bestoken met mails, weet ze meteen hoe het is. }>