Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Echt zo'n brede stoere hond en dan met zo'n smalle pootjes er onder
Grappig
), maar tegenwoordig zou ik eerder voor de Barsoi gaan. Zo indrukwekkend!! Maar ja, we zijn te weinig thuis om een hond te hebben, dus de hele grap gaat vooralsnog niet door.
zou me ook niet verbazen als het wat fellere daar vandaan komt.
lijkt me voor in de toekomst wel erg gaaf, vind deerhounds ook errug gaaf, alleen de gezondheidsproblemen staan me tegen
wil nog wel eens naar een saluki kijken als ik tijd en ruimte heb
)
, maar nog wel dominant. Alles tot zichzelf eigenen. Ze mag bijvoorbeeld niet op de bank, soms mag ze op schoot, en dan duwt ze net zo lang met haar poten tegen je aan, dat ze haar eigen plek heeft op de bank.kiepejanie schreef:Hallo kijk hier maar eens op staan zeer mooie afghaanse windhonden op, is een goede kennis van
mij....http://wiljose11.hyves.nl/
Heb ik zelf wat minder mee, net zoals met alles willen ze in Amerika veel overdrijven, en krijg je vaak van die extra lange nekken en kleine hoofdjes en honden die totaal uit verhouding zijn, en er wordt geen rekening meer gehouden met het oorspronkelijke doel van de afghaan; het jagen op groot wild in de bergen. Nee, ik hou meer van de compacte, wendbare, stoere bergafghaan

Dat grommen als ze iets niet aan staat heb ik ook gezien bij de fokkers ja
Als ie lekker op schoot ligt en ze willen em eraf hebben dan gaat ie uiteindelijk tegen zijn zin al grommend toch maar eraf
haha grappig
Maar ze hebben me wel gewaarschuwd er goed over na te denken, want als je eenmaal een afghaan hebt gehad dan wil je nooooit meer een ander ras
Is zoiets ook ergens in webshops ofzo te vinden?