Je ging toch foto's maken?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Benfan schreef:Dierenambulance, we hebben het al vaker gezegt.. wat een pisnichten. Ze willen dus niet helpen, het is een gezonde kat dus waarschijnlijk is hij gewoon van iemand. Er zijn geen vermissingen voor een kat als deze. Ik heb dat vrouwtje wel verteld dat ik erg teleur gesteld ben ik hun manier van aanpak, ze vertelde me dat ze vaak katten ophalen die van de buurman bleek te zijn, dat ik haar al had geinformeerd dat ik al had rond gevraagd leek niet uit te maken. Ik mag hem dus zelf naar het asiel brengen van haar. Overgen had Amivedi me verteld dat ik gewoon de ambulance moest bellen en dat deze hem zouden ophalen.... Advies ambulance "wegsturen, zodra hij mager word mag je ons weer bellen"...
Tja, mijn geslachts bepaling kan er ook naast zitten natuurlijk
)
), waarna ze hem op komen halen. Maar ze mogen niet zomaar 'uit het niets' een gezonde kat ergens ophalen. Omdat die inderdaad gewoon van iemand kan zijn (een rit kost ze 50 euro, dan ga je niet voor elk wissewasje rijden als je afhankelijk bent van donaties en een zure gemeentesubsidie
)
) is dat jullie dierenambulance misschien geen centralist heeft (dus iemand die de telefoon opneemt), dat het iemand is die in zijn/haar eentje op de wagen zit, en net met een dier bezig is oid.. Dan kan er wat kortaf gereageerd worden, en wordt de situatie niet uitgelegd zoals had gemoeten (want dit was natuurlijk niet erg netjes). Neemt niet weg dat ze het gewoon even uit had moeten leggen hoor
Want daar lopen er *rekensommetje * zo'n 5000 van rond in Nederland.
. Een vrouwtje belde nog even met de dierenbescherming (omdat ik dacht de ambulance gebeld te hebben) en die kreeg direct de wind van voren door de telefooniste.. serieus. Zij natuurlijk kwaad, want ze wou anders vragen of ze langs wouden komen om te laten kijken naar een chip. Maar goed, gelukkig wou een dierenarts ons wel helpen en daar ben ik net met die mevrouw geweest. Geen chip uiteraard maar wel wouden ze de kat opnemen omdat zij dit ook niet helemaal normaal vonden. Poes piep of kater piep zit nu dus bij de dierenarts wat brokjes te snoepen. Ik zal zodra ik het kabeltje heb gevonden de foto's plaatsen

Benfan schreef:@Margarethea, als ze nou gewoon dat had gezegt ipv zo te reageren had ik daar begrip voor kunnen hebben en had ik gevraagt naar wat ik anders het beste kan doen. Er is later weer naar hun gebeld door iemand anders in de straat en die kreeg de wind van voren door de telefoniste.. das natuurlijk erg asociaal. Als je alleen te horen krijgt dat ze geen gezonde katten halen, en we maar moeten afwachten tot hij mager word.. dan kun je natuurlijk niet anders verwachten dan dat je kwade mensen aan je lijn krijgt.

Laten ze je weten hoe het afloopt?