Sjolvir schreef:(mijn hond vind katten ook erg leuk, maar pakt ze niet, wil ze aflikken en er lomp mee spelen, ook niet handig.
In huis gaat dat wel goed (2 katten die baas zijn over de hond), maar vreemde katten snappen dat niet.)
Da's precies mijn hond. Likken, vooral de oortjes zijn geliefd. En spelen, ja, je hebt een bal, bijna net zo groot als katlief en daar kan katlief ook best mee spelen. Met als gevolg dat de kat onder de bal ligt

Het ging gister allemaal zo snel, echt binnen een halve minuut na binnenkomst was het gebeurd. Uitelkaar halen hebben we ook nog geprobeerd, het lukt maar helaas te laat.
Het waren van die uitrol lijnen, ik weet de officiële benaming daar niet voor, ik vind het ondingen. Die lijnen stonden niet 'op slot', ze honden alle kanten op.
Het is heel sneu van de kat. Het beestje was al oud, ik gok een jaar of 18. Tweedehands kat, een jaar of 15 in ons bezit. Hij had al een vetbultje die steeds groter werd maar waar hij geen last van had. Maar zo'n einde wens je niemand toe. Het beestje had gewoon in z'n slaap moeten overlijden. Het liefst pas over een jaar of wat.