Ik denk dat mijn hamster zijn laatste uurtjes geteld zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:48

het is in iedergeval fijn dat je hem een goed leven hebt kunnen geven, maar het blijft natuurlijk altijd verschikkelijk moeilijk. Heel veel sterkte met het verlies! Y;(

Elixir

Re: Ik denk dat mijn hamster zijn laatste uurtjes geteld zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 00:28

Bedankt allemaal. Ik hoop er morgen wat meer overheen te zijn. Maar er is nu zo'n lege plek in mijn kamer, wat het natuurlijk heel moeilijk maakt. De manier waarop hij gestorven is was ook helemaal niet mooi, die stuiptrekken, da's echt zielig om te zien. Had ik dan maar DA geweest, dan kon ik hem onmiddellijk verlossen.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 07:44

He wat naar, sterkte :(:) Ik weet precies hoe je je voelt. En ook al is het zo'n klein diertje, je gaat je je er toch aan hechten. En voel je niet schuldig dat je niet naar de DA geweest bent, zo'n rit is ook hartstikke stressvol en als hij al zo zwak was had hij de DA misschien niet eens gehaald..

peugotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:47

Ik weet inderdaad ook niet waar je hamster beter mee af is geweest. Hij heeft nu niet lang hoeven te lijden, en is in zijn vertrouwde omgeving overleden. Inderdaad is een rit naar de DA ook stressvol, ook niet prettig voor zo'n beetje.
Voel je je weer wat beter? Beetje kunnen slapen?
Sterkte in iedergeval de komende tijd!

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:49

De nacht was vrij kort, kon moeilijk in slaap geraken en bleef er maar aan denken... Die stuipen toch, hoe kwam het en wanneer had ik hem nu weer voor het laatst vastgehad? Ik twijfel en weet uiteindelijk niet meer wanneer. Volgens mij die dag nog, die ochtend. Hij was wel mager en je zag dat zijn rugje al gebogen was, maar dat dit zo snel ging gebeuren had ik totaal niet verwacht. Hij was altijd zo actief, schoot aan een recordtempo in het rond, maar plots niet meer... Hij viel af en toe om en kwam het me vertellen denk ik, zou niet weten waarom hij anders uit zijn huisje kwam zitten... Gelukkig slaapt hij nu zacht. En hopelijk kan ik het toch een plaatsje geven. Zit er aan te denken een nieuwe te halen, maar dat vind ik dan weer zo "onrespectvol", het lijkt wel of ik hem dan al ben vergeten. Bedankt aan de mensen die me toch oprecht steunen.