Ik zal in elk geval bekenden van mij die wel hun honden los laten lopen ook even inlichten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Waarom mensen hun honden niet gewoon uit de landen kunnen houden en dit geld ook voor de mais, aardappel, bieten etc velden daar hebben ook de honden niets te zoeken 
en worden dan boos als je er wat van zegt 

) kunnen enten. Maar als het kan is dat voor extra zekerheid nog een mooie optie
idefix4 schreef:Ik wil niet vervelend doen, maar als ik zie hoe mijn hond al reageert op bijvoorbeeld pedigree. Daar is ze echt allergisch voor. Bloed poepen, overgeven, ga maar door! Dan is het troep wat je je hond voert. Gemaktzuchtig als ik ben gaat er nu succesvol bonzo in, maar ik weet wel, dat alles wat wij mensen niet eten, wordt verwerkt in hondenvoer. En daar zit ook koe in. Het kan dus best zijn, dat je je hond gewoon dat soort dingen zit te voeren, zonder dat je het weet. Of je moet echt zelf het maal van je hond samenstellen, dan wordt het anders natuurlijk. Dus vragen hoeveel honden er met vruchtwater ed in inraking komen... Het kúnnen er meer zijn dan je denkt.
Ik blijf er ook bij dat je met je poten van andermans spullen moet afblijven. Is dat nou zo moeilijk?