Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blensink schreef:Vind dat geen goede vergelijking eerlijk gezegt
rocymax schreef:Gamblerscup, ik begrijp de vergelijking van het paard met het schaap maar toch denk ik dat honden en katten iets dichter bij elkaar liggen, hoor.
rocymax schreef:Ik ken trouwens veel paarden die alleen met een geit of kat staan en die daar prima maatjes mee zijn.
rocymax schreef:Kainda, ook over dat punt heb ik nagedacht.Ik weet dat hondjes de neiging hebben om de poepjes uit de kattenbak te eten.Dus dat is natuurlijk ook even een belangrijk punt om over na te denken![]()
Gamblerscup, ik begrijp de vergelijking van het paard met het schaap maar toch denk ik dat honden en katten iets dichter bij elkaar liggen, hoor.
Ik ken trouwens veel paarden die alleen met een geit of kat staan en die daar prima maatjes mee zijn.![]()
Peugotje, tja daar heb ik het ook al met mijn man over gehad, maar het is idd een mannenactie, hij heeft daar geen moment bij stilgestaan en zag mijn verdriet en dacht hup een pup, dan gaat het vast beter. De bedoeling was iig goedNaar dat het ondoordacht is daar ben ik het mee eens.
We zullen zien wat er op ons pad komt
rocymax schreef:Ja dat is dan niet moeilijk raden AranelGaat dat wel altijd goed 2 teven??
GamblersCup schreef:Zo, ben weg hier. Ik word altijd zo moe van dit soort mensen. Ik heb ook geen zin in discussies, ik dacht dat mensen inmiddels wel een béétje over dieren geleerd hebben, zich erin verdiepen, en het beste voor zouden hebben voor de beestjes.
Jammer, vooral voor de dieren in kwestie.