Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunny_l0ve schreef:Wauw het blijft me raken zeg. Wat onwijs geweldig en mooi dat Beans terug is, en helemaal oké is! Ze ziet er echt heel goed uit, gelukkig heeft ze er fysiek geen schade aan over gehouden. En inderdaad, wat een toppers zitten er op Bokt, als er zoiets gebeurt is iedereen er wel voor elkaar.
En complimenten TS aan jou en je moeder, als jullie niet gelijk Niek hadden gebeld om die melding door te geven had ze nog rondgezwerfd.

marjolein08 schreef:Geweldig om te zien . ( ik heb de zoektocht gevolgd )
En dit soort dingen geeft de mensen die nog zoeken naar een hond( honden ) weer hoop.
Het kan dus wel, ze kunnen na maanden toch weer thuis komen.
Ik help mee in de zoektocht naar Sharpei Demon en Beagel Quincy , een duo wat ook al maanden weg is.
Grensgebied Groningen/ Duitsland .
Iedere dag hoop je toch op een tip .
GR M
jentel schreef:marjolein08 schreef:Geweldig om te zien . ( ik heb de zoektocht gevolgd )
En dit soort dingen geeft de mensen die nog zoeken naar een hond( honden ) weer hoop.
Het kan dus wel, ze kunnen na maanden toch weer thuis komen.
Ik help mee in de zoektocht naar Sharpei Demon en Beagel Quincy , een duo wat ook al maanden weg is.
Grensgebied Groningen/ Duitsland .
Iedere dag hoop je toch op een tip .
GR M
Wat super dat je dat doet! Heb je hier op bokt al een topic geopend over de vermissing van die 2 honden?