Hond moet weg... Hoe hebben jullie dat doorstaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Hond moet weg... Hoe hebben jullie dat doorstaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:03

Misschien was ze door de verhuizing zelf ook een beetje ondersteboven van alles..

Ik denk dat de hond niet de enige is die wat tijd nodig heeft om te wennen :)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:54

waarschijnlijk gaat je moeder door een niet zo leuke periode heen...ik hoef het fijne er niet van te weten hoor ;)
Misschien doodmoe van de (gedwongen?)verhuisstress...als ze straks weer een beetje de boel op de rit heeft gaat het waarschijnlijk beter.
Een hond is echt niet ongelukkig hoor op een appartement,een hond is gelukkig als hij bij zijn baas is.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 13:01

Bedankt voor de berichten dat geeft hoop. Ik denk inderdaad dat om die reden mijn moeder zo'n snel besluit genomen heeft en ik hoop dat ze net als jullie inziet dat ook op een appartement een hond gelukkig kan worden....

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:03

Romytjuuh schreef:
Bedankt voor de berichten dat geeft hoop. Ik denk inderdaad dat om die reden mijn moeder zo'n snel besluit genomen heeft en ik hoop dat ze net als jullie inziet dat ook op een appartement een hond gelukkig kan worden....

probeer ook naar je moeder toe een beetje begrip te tonen...daar bereik je veel meer mee dan ruzie.
Ik hoop dat het zich oplost. :j

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 13:08

geerke schreef:
Romytjuuh schreef:

probeer ook naar je moeder toe een beetje begrip te tonen...daar bereik je veel meer mee dan ruzie.
Ik hoop dat het zich oplost. :j

Dat probeer ik ook absoluut. Maar gaat op sommmige momenten erg moeilijk.. Redelijk gesprek voeren zit er namelijk niet echt bij op dit moment. ;(

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:58

Gun het de tijd en probeer je moeder zoveel mogelijk te ontlasten met de hond. Probeer een extra keer te gaan wandelen en spoor je zusje hier ook toe aan. Als ze ziet dat het dan wel goed gaat, wilt ze hem vast niet missen. Succes!....en anders pb je me maar....

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 14:31

Yeeah goed bericht, Boy past zich super aan 2de nachtje ging al stukken beter! 3x gepiept! *\o/* (logisch wennen!) Net lekker met hem wezen lopen en Zondag neem ik hem mee naar de zandverstuiving... Mijn dag kan niet meer stuk! Bedankt allemaal voor de reacties en het meedenken, godzijdank is het niet nodig... _/-\o_

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:21

Romytjuuh schreef:
Yeeah goed bericht, Boy past zich super aan 2de nachtje ging al stukken beter! 3x gepiept! *\o/* (logisch wennen!) Net lekker met hem wezen lopen en Zondag neem ik hem mee naar de zandverstuiving... Mijn dag kan niet meer stuk! Bedankt allemaal voor de reacties en het meedenken, godzijdank is het niet nodig... _/-\o_

fijn! *\o/*

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 11:01

Toch weer slecht nieuws, Boy moet definitief weg kreeg ik gisteren te horen. ;( Reden van mijn moeder ga ik niet op internet zetten vind het niet zo netjes tegenover haar. Hij zou bij XleandrosX terecht kunnen maar die komen helaas niet naar Nederland deze periode, ontzettend jammer.. Ben ondertussen weer druk aan het zoeken.... ;(

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:17

Kazan wilde hem toch ook evt. op de eerste pagina?
Wat voor een hond is het|?