Ik denk dat de hond niet de enige is die wat tijd nodig heeft om te wennen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Romytjuuh schreef:Bedankt voor de berichten dat geeft hoop. Ik denk inderdaad dat om die reden mijn moeder zo'n snel besluit genomen heeft en ik hoop dat ze net als jullie inziet dat ook op een appartement een hond gelukkig kan worden....
geerke schreef:Romytjuuh schreef:Bedankt voor de berichten dat geeft hoop. Ik denk inderdaad dat om die reden mijn moeder zo'n snel besluit genomen heeft en ik hoop dat ze net als jullie inziet dat ook op een appartement een hond gelukkig kan worden....
probeer ook naar je moeder toe een beetje begrip te tonen...daar bereik je veel meer mee dan ruzie.
Ik hoop dat het zich oplost.
(logisch wennen!) Net lekker met hem wezen lopen en Zondag neem ik hem mee naar de zandverstuiving... Mijn dag kan niet meer stuk! Bedankt allemaal voor de reacties en het meedenken, godzijdank is het niet nodig...
Romytjuuh schreef:Yeeah goed bericht, Boy past zich super aan 2de nachtje ging al stukken beter! 3x gepiept!(logisch wennen!) Net lekker met hem wezen lopen en Zondag neem ik hem mee naar de zandverstuiving... Mijn dag kan niet meer stuk! Bedankt allemaal voor de reacties en het meedenken, godzijdank is het niet nodig...
Reden van mijn moeder ga ik niet op internet zetten vind het niet zo netjes tegenover haar. Hij zou bij XleandrosX terecht kunnen maar die komen helaas niet naar Nederland deze periode, ontzettend jammer.. Ben ondertussen weer druk aan het zoeken....