Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Miesjex schreef:Hy past prima in zijn koooi hoor ! Is echt niet te klein. Staat ook niet geheel op de foto.
En heb hem idd niet zelf in dat vaassje geduwd dat zou best sneu zijn idd hy loopt er altyd zelf naartoe en dan gaat ie erin liggen! :d
Tis een schat van een hamster ! :d
Wuis schreef:Miesjex schreef:Hy past prima in zijn koooi hoor ! Is echt niet te klein. Staat ook niet geheel op de foto.
En heb hem idd niet zelf in dat vaassje geduwd dat zou best sneu zijn idd hy loopt er altyd zelf naartoe en dan gaat ie erin liggen! :d
Tis een schat van een hamster ! :d
Ik pas ook prima in een hok van 1 bij 2 meter. Dat wil nog niet zeggen dat dat groot genoeg voor mij is.
Ik kan aan je type hok zo al zien dat het superklein is.
Minimaal kooiformaat vind ik 80x40x50. En wiel: 30 cm doorsnee.

? 
MiSsY_Me schreef:Leuk beestje! mooi getekend ook, het lijkt me echt een mafkees
En de kooi is helemaal niet te klein hoor! Verdiepingen, looptunnels, en voor zover ik kan zien groot genoeg. Al dat kritiek altijd hier....
Nog veel plezier met je hamster!
hij is zeker een mafkees! 
hij vermaakt zich prima haha
Miesjex schreef:MiSsY_Me schreef:Leuk beestje! mooi getekend ook, het lijkt me echt een mafkees
En de kooi is helemaal niet te klein hoor! Verdiepingen, looptunnels, en voor zover ik kan zien groot genoeg. Al dat kritiek altijd hier....
Nog veel plezier met je hamster!
haha dankjewelhij is zeker een mafkees!
Maar wel echt een superleuk beest :p
Dat kritiek is altijd zo, ze moeten wat over te klagen hebben.
Topic om foto's te laten zien en geen commentaar te geven op foto's
Daarbij hebben ze deze kooi aangeraden bij Dierenwinkel maar ach, laat ze maar hij krijgt echt geen andere kooi door al het gezeur op bokthij vermaakt zich prima haha

Miesjex schreef:Ik ga hier niet op in, je moet zelf weten wat je wilt.
Ik weet dat het groot genoeg is en ga niet omdat jij het zegt een grote kooi kopen.
En zodra hij wakker is zit hij er niet eens meer in.
En nee je moet hem lekker een heeeel grote kooi geven, joh leuk word je hamster dan! lekker schuw
Miesjex schreef:Ok, dan mishandel ik hem toch.
een dierenwinkel zou niet zomaar zo kooi mee verkopen hoor.
Want anders had ik een heel grote kooi gekocht, verdient hij toch ook meer.
Maar hij zei dat dit prima paste, en een dwerghamster is het zeker niet te klein voor zelfs mijn hamster kan lekker ze ding doen in die kooi en lekker rond rennnen
Kan der zo boos om worden.