Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mrjlnx schreef:Gefeliciteerd met je aanwinstjes!! Wat een schatjes.
Ik heb mijn katjes ook altijd met 8 weken gekregen, en er is nog geen 1 minder van geworden.
Ook niet lastig in gedrag etc..
En niks aantrekken van het commentaar, snap dat je het beste met ze voor hebt.
Ikima schreef:Wat zijn we weer vriendelijk, waarom altijd dat gezeur over kattenoverschot en stereliseren als iemand een topic opent over een nestje kittens. Ja de asiels zitten vol, ook zitten daar raskatten waar flink voor betaald is, erg triest maar dat zal altijd zo blijven als onbenullen dieren nemen waar ze achteraf niet voor willen zorgen.
Wat betreft de 8 weken, langer bij de moeder is altijd beter maar ik heb al mijn katten ook gekregen toen ze tussen de 7 en 9 weken waren, een van mijn huidige katten kreeg ik zelfs met 6 weken omdat die boer haar niet langer bij de moeder wou houden, deze is inmiddels 12 en is nog springlevend en niet getraumatiseerd.
Sancha schreef:Het is natuurlijk niet voor niets dat catteries hun kittens niet eerder laten verhuizen dan 12 weken.
Diablo schreef:Sancha schreef:Het is natuurlijk niet voor niets dat catteries hun kittens niet eerder laten verhuizen dan 12 weken.
Ik heb al veel katten gehad en heb ze nog steeds, allemaal met 8 weken of jonger gekregen. Geen enkel probleem hoor. Ze zijn allemaal kerngezond en geen gedragsproblemen.
Het is natuurlijk niet voor niets dat zoveel mensen hun katten met 8 weken laten verhuizen.
Diablo schreef:Sancha schreef:Het is natuurlijk niet voor niets dat catteries hun kittens niet eerder laten verhuizen dan 12 weken.
Ik heb al veel katten gehad en heb ze nog steeds, allemaal met 8 weken of jonger gekregen. Geen enkel probleem hoor. Ze zijn allemaal kerngezond en geen gedragsproblemen.
Het is natuurlijk niet voor niets dat zoveel mensen hun katten met 8 weken laten verhuizen.
Ze heeft een hekel aan alle katten, zelfs haar broertje (was een klein nest) . Ik kan ze bijvoorbeeld nooit alleen achterlaten in een kamer, want Figaro (die wel wat socialer is) kan nogal hard vechten en Puk is heeeeel breekbaar. En ze hebben echt altijd ruzie. Even kan het goed gaan maar een paar secondes later is het weer catfight. Omdat Puk dus niet goed manieren is bijgebracht van soortgenoten vroeger (ze sliep bij een rottweiler in de mand) kan ze dus niet omgaan met andere katten. Citaat:maar toen ik haar wou laten helpen was ik te laat want als kittens in de buik 1 week zijn halen ze niet meer weg en als de kittens pas een week in de buik zitten kun je dat niet zien en ik wou ze dan ook niet weghalen
140509 schreef:ik zet ze meestal als ze 8 weken pas tekoop
vroeger doe ik ze niet weg
@thehorseInn: bedankt